Webcam

Vuosien tauon jälkeen yritän taas herätellä webcam kyttäystä henkiin. Tässä kuvakaappaus vuosien takaa.

Aikaisemmin käytin Encoderia mutta vähän tökkii kun se toimii vain IE:llä. Pitäisi olla myös Mozillalla toimiva. Asensin DCAMin ja sain sen pelitäämään, niin että näyttää kuvaa. Websivulle en sitä saanut sitten kuvaa enää näyttämään. Kokeilin sitten Encoderia enkä saanut kuvaa edes siinä näkymään. Sama TinCAMin kokeiluversiossa.

Olisiko kellään neuvoa miten saa tuon DCAMin tuottaman streaming websivulle?
Erilaisia koodeja sivulle yritetty, mutta millään ei ole saatu toimimaan 🙁
Tässä yksi esimerkki, jota myös yritin kopioida = ei kuvaa websivulla.

Sanottakoon nyt vielä se, että webcamin käyttö aikoinaan loppui Elisan verkon myötä, koska silloin tuli ongelmia kuvan streamauksessa websivulle. DNA:n verkossa ei ollut mitään ongelmia sitä ennen. Kun verkko vaihtui, tuli ongelmat. Vaikka mikään muu kuin verkko ei vaihtunut.

Tämä ei välity websivulle

Virheilmo

Satunnaisia poimintoja

Pössyttelyä

Minnien juoksu on saanut suuria tunteita aikaan. Siispä hankin DAPin rauhoittamaan tilannetta. Vaikuttaa sille, että noiden feromonin pössyttely tosiaankin auttaisi. Pojat ovat sen jälkeen olleet

Lue lisää »

Treeniliivit

Englannista tilaamani treeniliivit saapuivat jonkin aikaa sitten. Laatu on hyvä ja takapussukan molemmilla puolilla vetoketjut (sopii sekä vasen- että oikeakätisille). Noihin sivutaskuihin ei ihan heti

Lue lisää »

Metacam ja hinta

Kävin tänään hakemassa Nikille apteekista Metacamia. Olin eilen soittanut el.lääk.asemalle ja kysynyt jos he voisivat kirjoittaa sitä ison pullon suoraan apteekkiin ja pari pulloa respetille

Lue lisää »
Scroll to Top