Viikonloppua

Lauantaina oli aivan ihana ilma ja suuntasimme poikien kanssa Myllikselle. Saivat spurttailla metsässä oikein kunnolla ja virtaa riitti.

Tunnin lenkin jälkeen tein vielä treeniä. Aluksi Eddie sai treenata. Dami suuhun ja dami pois -treeniä pari kertaa. Sitten heitin damin ja Eddie lähti innokkaasti noutoon, otti damin ja palautti reippaasti. Tein tuon kolme kertaa.

Sitten Alfie, joka ei ollut damista yhtä kiinnostunut. Suostui kyllä ottamaan suuhun suht ok. Kun heitin damin, Alfie juoksi damin luo, vilkaisi sitä, eikä tehnyt elettäkään, että olisi ottanut sen. Tein lyhyemmän heiton aluksi leikkien damilla ja herättäen Alfien mielenkiintoa enemmän. Sama juttu. Ei palauttanut. Lähinnä kävi damin luona, sai hirveän juoksuhepulin pari kertaa, mutta dami ei tullut takaisin. Sitten annoin sen vain kantaa hetken damia.

Elikkä jostain syystä Alfieta ei kiinnosta dami yhtä paljon ulkona kuin sisällä. Pitänee treenata sisällä käytävällä ja sitten heti siihen perään ulkona. Josko vaikka toimisi.

Satunnaisia poimintoja

kannykuva

Ears

[:fi]Huhtikuussa Minnie sai verikorvan. En tiedä mitä tapahtui, mutta huomasin sillä sellaisen isohkon ”patin” korvalehdessä. Alfiella oli ollut vastaava joskus aikaisemmin ja se tuli nirhaisusta,

Lue lisää »

Suru-uutisia

Taas eilen kuului suru-uutisia: Ellan serkkutyttö Bessy – Artnemisflat Conchita on lähtenyt reilun 3 vuoden iässä sateenkaarisillalle. Reilu vuosi Ellan jälkeen. Kaisalle voimia suuressa surussa.

Lue lisää »

Ziisus

Taas käytiin tuossa lähimetsässä lenkillä. Menomatkalla auto tuli metsätiellä vastaan ja menimme sivuun. Auto pysähtyi ja sieltä näkyi hymyilevän vanhemman pariskunnan kasvot kun he kertoivat

Lue lisää »
Scroll to Top