Vähän kierin
Sanoi Minnie tiistain lenkillä ja ”tuoksahti”. Harmi, että nykyisellä kännykällä ei saa kovin hyviä kuvia (vaikka myönnän, että kuva myös hieman tärähti omasta syystäni). Edellinen
Sanoi Minnie tiistain lenkillä ja ”tuoksahti”. Harmi, että nykyisellä kännykällä ei saa kovin hyviä kuvia (vaikka myönnän, että kuva myös hieman tärähti omasta syystäni). Edellinen
Joulukuussa ostin potkukelkan, jonka avulla pääsin koirien kanssa lenkille. Alku tietty oli kankeaa, mutta siitä se lähti. Helmikuussa ostin lumikengät kun nietoksia alkoi olla sen

Mickie saavutti melkein miehen iän: 2 vuotta tuli täyteen. Tapahtumaa juhlistettiin asiaankuuluvasti raakakakulla. Vuosien varrella olen tehnyt koirille erilaisia raakakakkuja käyttäen aikaa ja vaivaa. Ensimmäinen