Kuukausi sitten
Tässä tasan kuukausi sitten otettu kuva Ellasta. Tuolloin kuvasin Veera-kissaani ja sattumalta kun Ella oli siinä vieressä, niin napsasin hänestä muutaman kuvan. Tuolloin vielä onnellisen
Tässä tasan kuukausi sitten otettu kuva Ellasta. Tuolloin kuvasin Veera-kissaani ja sattumalta kun Ella oli siinä vieressä, niin napsasin hänestä muutaman kuvan. Tuolloin vielä onnellisen
[:fi]Viikko meni tosi nopeasti. Nalle lähti juuri kotiin. Tuli ihan ikävä sitä heti. Niin hauskaa meillä on ollut täällä kun Nalle oli ”lomailemassa”. Hyvin sisarukset
Katselin eilen kolme gundog dvd:tä, jotka olin eBaystä tilannut. Eddiekin katseli illalla kiinnostuneena. Yhdessä niistä käytettiin dummynheitintä ja kiinnostuin ko. vehkeestä vähän enemmän. Itse kun