Uusi linja, uudet kujeet

Uusi linja, uudet kujeet 1 Uusi linja, uudet kujeet
Uusi linja, uudet kujeet 2 Uusi linja, uudet kujeet
Uusi linja, uudet kujeet 3 Uusi linja, uudet kujeet

Sain eilen kotiin työlinjat ja vanha linja katkaistiin. Nykyinen uusi linja on suojattu ja huomasin, etten pelkällä IP-muutoksella saa webcam kuvaa välittymään. Nyt en tiedä mitä tekisin. Pitänee kysäistä joltain konkarilta. Vähän orpo olo täällä töissä kun ei voi koirien hyvinvointia varmistaa. Tuohon on tottunut ja kun parin kk:n sisällä ollut tapauksia, joiden takia haluaisin varmistaa ajoittain, että kaikki on kotona kunnossa. Eilen tein töitä koko päivän kotoota. Ehkä myös huomenna. Onhan työpaikallakin omat hyvät puolensa ja mielellään tänne tulee. Miinusta on ruuhkat ja melkein päivittäiset kolarit liikenteessä edelleenkin puurouttamassa liikennettä + parkkiongelmat.

No, nyt on sitten ilmeisesti dynaaminen IP-osoitekin ja kävin jo hankkimassa ilmaisen pelastajan tilanteelle (dyndns). Katsotaan nyt jos jotenkin saisi taas homman toimimaan.

Flattikerhon pääsivulla on ilmoitus Riitta Ahon kirjasta Terverakanteinen koira. Pistin sen samantien tilaukseen.

Kotirintamalla ei mitään uutta ja mullistavaa: lenkillä on käyty ja koirat ovat voineet hyvin. Lenkin jälkeen on tullut heitettyä pari dummyä.

Jos jollakin on tarjota neuvoja/ehdotuksia miten saa välitettyä kuvaa ja ääntä suojatun verkon yli, niin ota ihmeessä yhteyttä!

Satunnaisia poimintoja

Mylliksellä

Kävin koirien kanssa tänään Mylliksellä. Aluksi ajattelin, että keskityn vain Eddieen ja jätän Nikin kotiin. En kuitenkaan hennonut jättää Nikiä. Niinpä menimme koko poppoo uimaan.

Lue lisää »

Rauhaisaa

Aika rauhallista on tämä elämä n. 14-vuotiaan kanssa, ettei mitään ”raportoitavaa” oikeastaan ole. Niki on parina päivänä ottanut sen pehmopupun suuhunsa lenkille lähtiessämme. Eli virtaa

Lue lisää »

Hyvää Vappua

Hyvää Vappua kaikille! Olisipa PhotoShop käytössä niin saisi kuvasta kivemman. Nyt se on siinä hajonneessa PC:ssä.

Lue lisää »
Scroll to Top