Tottista & treeniä

Käytiin Eddien kanssa Impivaaran Hallien perus tottelevaisuus treeneissä torstaina.

Sen jälkeen heitin sille lampeen vielä kahdesti lokkia.  Ensimmäisen heiton olin rannalla odottamassa ja Eddie toi linnun rannalle, mutta ei käteen. Toisella kerralla nousin lammen rannasta ylös ja Eddie toi lokin sinne suoraan käteen. Vähän olin turhaan epäillyt / pelännyt, että lokki jää rannalle.

Perjantaina meillä oli kaupungista vieraita (Miia & Maarit) ja kävimme koko poppoo koirineen ja vuohineen tuossa lähimetsässä kävelemässä. Pojat pusuttelivat vieraita koko ajan.

Perjantaina myös saapui vihdoin Englannista ”Flatcoated Retriever Society Yearbook 2009”, jota pääsin illemmalla lueskelemaan.

Nyt lauantaina Kati tulee meille kylään ja eilisestä on ollut 2 varista ja 2 lokkia sulamassa. Käydään illemma treenaamassa.

Sunnuntaina on taas treenit Donnan kanssa. Hänen omistajat ovat hankkineet kumiveneen ja menemme tuohon yhdelle järvelle harjoittelemaan vähän pitempiä markkeerauksia lokkien kanssa.

Satunnaisia poimintoja

Heavy weight lifting

[:fi] Tänään lenkillä tuli kunnon lumipallot jalkoihin. Välillä otin niitä irti, mutta tuli melko nopeasti takaisin. Eniten niitä kerrytti Eddie, koska sillä myös koirista eniten

Lue lisää »

Missä mamma?

Ella päätti vähän haukahdella ja soitin kotiin toruakseni sitä. Lopetti haukkumisen suht’ nopeasti kun kuuli tuiman ääneni. Sitten lopetin puhelun vielä kehumalla Ellaa kiltiksi kun

Lue lisää »

Biscuit challenge

[:fi]Pojat kokeilivat ensimmäistä kertaa piparihaastetta. Kuvista huomasi, että koko hippipoppoo oli trimmauksen tarpeessa ja illemmalla näyttivätkin kaikki jo vähän siistimmille.[:en]The boys started their first biscuit

Lue lisää »
Scroll to Top