Terveisiä vuosien takaa

Pitkästä aikaa aukaisin esihistoriallisen kännykkäni, jotta sen avulla voisin testata erästä nykyisen puhelimeni toimintoa. Samalla tuli katsottua vanhan puhelimen sisältä ja sieltä löytyi arvokkaita kuvia. Kuvat otin tietty heti bluetoothilla talteen, samoin videoklipsit. Vaikka tuo vanha puhelin onkin esihistoriallinen, olisi aikoinaan tosi hieno ja bluetooth löytyi ja tietty videontallennus + valokuvaus.

Tässäpä muutama tallenne:

Ellan 1-v synttärit (2005). Kakkua nuollaan huulista. Niki nauttii Ellan 1-v synttärikakusta Oulunjärvellä.

Latasin videoita Youtubeen kun tänne en niitä saanut (formaatti .3gp). Vielä eivät ole julkisesti näytillä siellä, mutta eiköhän ne kohta ”hyväksytä” nähtäväksi. Löytyy täällä ”hyväksynnän” jälkeen.

Poikien kanssa olen eilen ja tänään käynyt vain koirapuistossa kun olo on vähän hutera. Pojat saivat kunnolla juosta ja riehua kun istuin penkillä. Töitä olen tehnyt kotona ja vähän haasteellista on ollut kun pojat meinaavat myös tulla PC:lle.

Satunnaisia poimintoja

Vähän kierin

Sanoi Minnie tiistain lenkillä ja ”tuoksahti”. Harmi, että nykyisellä kännykällä ei saa kovin hyviä kuvia (vaikka myönnän, että kuva myös hieman tärähti omasta syystäni). Edellinen

Lue lisää »

SNJ:n päänäyttely 9.10.2011

Käytiin Minnie kanssa kääntymässä näyttelyssä. Näyttelyn arvostelut löytyy täältä>> Minnie sai H(yvän) ja tuomarilta suulliset kommentit ettei siitä koskaan tule hyvää. Jos tuomari ei Minnien

Lue lisää »
Scroll to Top