Terveisiä vuosien takaa

Pitkästä aikaa aukaisin esihistoriallisen kännykkäni, jotta sen avulla voisin testata erästä nykyisen puhelimeni toimintoa. Samalla tuli katsottua vanhan puhelimen sisältä ja sieltä löytyi arvokkaita kuvia. Kuvat otin tietty heti bluetoothilla talteen, samoin videoklipsit. Vaikka tuo vanha puhelin onkin esihistoriallinen, olisi aikoinaan tosi hieno ja bluetooth löytyi ja tietty videontallennus + valokuvaus.

Tässäpä muutama tallenne:

Ellan 1-v synttärit (2005). Kakkua nuollaan huulista. Niki nauttii Ellan 1-v synttärikakusta Oulunjärvellä.

Latasin videoita Youtubeen kun tänne en niitä saanut (formaatti .3gp). Vielä eivät ole julkisesti näytillä siellä, mutta eiköhän ne kohta ”hyväksytä” nähtäväksi. Löytyy täällä ”hyväksynnän” jälkeen.

Poikien kanssa olen eilen ja tänään käynyt vain koirapuistossa kun olo on vähän hutera. Pojat saivat kunnolla juosta ja riehua kun istuin penkillä. Töitä olen tehnyt kotona ja vähän haasteellista on ollut kun pojat meinaavat myös tulla PC:lle.

Satunnaisia poimintoja

Helmikuu

Se on sitten jo helmikuu. Koirien kanssa on potkukelkkailtu, mutta nyt alkaa olla lunta liikaa potkukelkalle kun auraukset jääneet vähemmälle ja maastoauton renkaan jälkiä seuraten

Lue lisää »

Vastaus

Sain jo eilen illalla vastauksen päivällä lähetettyyn kysymykseen pennusta 🙂 Ohessa mailin ”loppuhuipennusta”:”please get in contact again in about four weeks time and by then

Lue lisää »

Sälää

eBaystä tilatut tavarat ovat tulleet. Kirja tuli nopeasti, mutta jostain syystä Kongin posti kesti n. 3 viikkoa. Kongeista koirat saivat ruokaa keskiviikkona ja aika uusi

Lue lisää »
Scroll to Top