Tuhkat
Sain juuri kuulla, että Ellan tuhkat ovat tulleet. Menen ensi viikolla hakemaan ne Aistista. Tuntuu niin käsittämättömälle, että siinä on mitä Ellasta on enää jäljellä
Tässäpä toinen
Sain juuri kuulla, että Ellan tuhkat ovat tulleet. Menen ensi viikolla hakemaan ne Aistista. Tuntuu niin käsittämättömälle, että siinä on mitä Ellasta on enää jäljellä
Jalostustietokannassa oli jo Eddien uusi lonkkalausunto: B/B. Postilla varmaankin tulee myöhemmin tänään. Tuo riittää minulle kun B kuitenkin luokitellaan terveeksi. Skuti oli mieltä A/A ja
Nikin 13-v synttärit ovat ylihuomenna. Vähän huonoon aikaan pääsiäisen tienoilla. Porukka on pääsiäisen vietossa kuka missäkin. No, kyllä Nikille synttärit pidetään. Tietenkin. Kuvassa Niki toukokuussa