Siipiä

Eddien hoitotäti Tiiu juuri soitteli. Hän oli enonsa luona ja eno oli käynyt metsällä. Tiiu kyseli, että olisiko siiville käyttöä. Ja onhan niille. Pojat saavat kohta treenisiipiä lisää.

Satunnaisia poimintoja

Lauantai treeni

Lauantaina tein kolmella variksella hakuruudun Ellalle ja meni suht’ ok. Ella vain ei tuonut lintuja käteen saakka vaan jätti ne parin metrin päähän (dummyt tuo

Lue lisää »

Stetoskooppi

Onpa vaikeaa löytää stetoskooppia (paitsi tietty netistä). Heppaforumilta suosittelivat Instrua, mutta kun kävin kysymässä, niin ovat luopuneet siitä valikoimassaan. Pyysivät käymään apteekissa. Kävin kahdessa ja

Lue lisää »

1 year

[:fi]Hanie täyttää tänään 1 vuotta.         Onnea myös sisaruksille. Eilen jo oli etkot Nalle-veljen luona Siuntiossa syöden herkullista jauheliha-maksapastee -kokonaisuutta. Miten tämä

Lue lisää »
Scroll to Top