Siipiä

Eddien hoitotäti Tiiu juuri soitteli. Hän oli enonsa luona ja eno oli käynyt metsällä. Tiiu kyseli, että olisiko siiville käyttöä. Ja onhan niille. Pojat saavat kohta treenisiipiä lisää.

Satunnaisia poimintoja

Taas on shoppailtu

Ainakin toivottavasti. Huusin eBaysta pari ”elokuvaa”: Gundog training DVD hunting/shooting James Douglas: Gundog training Vielä kun voittaisi huudoilla. Tuo jälkimmäinen on VHS, mutta onneksi on

Lue lisää »

Viikon kuulumisia

On ollut sen verran kuuma, että on jäänyt blogikin vähemmälle huomiolle. Maanantaina koko flattiporukka sai matokuurin. Oli viikko Eddien rokotuksesta ja viikon kulutta Alfi rokotetaan.

Lue lisää »
Minnie 11 vuotta
kannykuva

Minnie – synttärit 11v

Minnie täytti 13.10. kunnioitettavat 11 vuotta, joka on flatille hyvä saavutus. Lenkkeily Päivittäiset lenkit sujuvat hyvin ja tunti metsässä piristää niin kehoa kuin mieltä. Lenkille

Lue lisää »
Scroll to Top