Sälää

Olen katsellut koirankoppeja netistä. Myös leikkimökkejä. Käytetyilläkin on hintaa! Huuto.netissä huusin yhtä muovista kun oli niin halpa, mutta lopetin, kun kyllä sen puuta pitää olla.

eBay’ssä olisi vaikka mitä. Pitäisi jaksaa selvittää kuljetuskustannukset. Yksi vaihtoehto on tehdä itse. Netistä löytyy ohjeita.

Tai sitten voisi laittaa yhden miehimyksen hommiin. Mitäs sunnuntaina meni sanomaan, että sellainen on helppo tehdä….

Niitä aitatolppiakin vielä kaipailen (piha-aitaan).

Katselin myös leikkimökkiä, kyllähän se flateille tuulen suojaksi kävisi. Niidenkin hinnat ovat ihan pilvissä. Kovia pyyntöjä nykyisin käytetyistä tavaroista Suomen nettimarkkinoilla…

Edit
Tietty tällainen olisi pojille sopiva pieni pihamökki, tai miksei tällainenkin.

Satunnaisia poimintoja

Näppyn tapainen

Huomasin Alfiella tänään pikkuisen patin tai näpyn kuonossa. Täytyy seurata sitä, josko olisi vain johonkin kolhaissut vai onko joku patti, joka alkaa kasvamaan. Toivottavasti häviäisi

Lue lisää »

Alfie 2v

Alfie on tänään päivänsankari! 2 vuotta tulee mittariin. Paljon onnea Alfie! Nuorimies Alfie

Lue lisää »

Treeniä

Kävin torstaina hakemassa Bodomilta 2 lokkia ja 2 varista. Menin samalla reissulla Ellan kanssa niillä treenaamaan vaikka riistat olivat jäisiä. Ella ei riistoista ollut niin

Lue lisää »
Scroll to Top