Sälää

Olen katsellut koirankoppeja netistä. Myös leikkimökkejä. Käytetyilläkin on hintaa! Huuto.netissä huusin yhtä muovista kun oli niin halpa, mutta lopetin, kun kyllä sen puuta pitää olla.

eBay’ssä olisi vaikka mitä. Pitäisi jaksaa selvittää kuljetuskustannukset. Yksi vaihtoehto on tehdä itse. Netistä löytyy ohjeita.

Tai sitten voisi laittaa yhden miehimyksen hommiin. Mitäs sunnuntaina meni sanomaan, että sellainen on helppo tehdä….

Niitä aitatolppiakin vielä kaipailen (piha-aitaan).

Katselin myös leikkimökkiä, kyllähän se flateille tuulen suojaksi kävisi. Niidenkin hinnat ovat ihan pilvissä. Kovia pyyntöjä nykyisin käytetyistä tavaroista Suomen nettimarkkinoilla…

Edit
Tietty tällainen olisi pojille sopiva pieni pihamökki, tai miksei tällainenkin.

Satunnaisia poimintoja

Torstai touhut

Käytiin tyttöjen kanssa tänäänkin uimassa. Kiva kun Mylliksellä ei nyt ole paljon porukkaa; ilmeisesti monet ovat kunnolla kesälomalla. Uitiin eilistä enemmän ja Ella veti minua

Lue lisää »

Ella the täystuho

Ella on ollut villinä jonkun aikaa. Sillä oli juoksu syys/lokakuun vaihteessa, joten toivottavasti se on vain jotain siihen liittyvää ja ohimenevää. Isot tyynyni ovat nykyisin

Lue lisää »
Scroll to Top