Sälää

Olen katsellut koirankoppeja netistä. Myös leikkimökkejä. Käytetyilläkin on hintaa! Huuto.netissä huusin yhtä muovista kun oli niin halpa, mutta lopetin, kun kyllä sen puuta pitää olla.

eBay’ssä olisi vaikka mitä. Pitäisi jaksaa selvittää kuljetuskustannukset. Yksi vaihtoehto on tehdä itse. Netistä löytyy ohjeita.

Tai sitten voisi laittaa yhden miehimyksen hommiin. Mitäs sunnuntaina meni sanomaan, että sellainen on helppo tehdä….

Niitä aitatolppiakin vielä kaipailen (piha-aitaan).

Katselin myös leikkimökkiä, kyllähän se flateille tuulen suojaksi kävisi. Niidenkin hinnat ovat ihan pilvissä. Kovia pyyntöjä nykyisin käytetyistä tavaroista Suomen nettimarkkinoilla…

Edit
Tietty tällainen olisi pojille sopiva pieni pihamökki, tai miksei tällainenkin.

Satunnaisia poimintoja

Potkukelkkailua

Käytiin taas koirien kanssa potkukelkkaretkellä (tai siis Maasturin kanssa). Aivan mahtavaa päästä ilman hevosvoimia kulkemaan metsässä! Puoli vuotta melkein ehti mennä ennen kuin pääsi omin

Lue lisää »

Kennel cough

[:fi]Kun Haniella oli juoksu, niin käytiin poikkeuksellisesti Minnien kanssa koulutuksessa 21.12. Reilu viikko sen jälkeen Minnie alkoi yskimään. Aluksi kuvittelin, että sillä oli jäänyt jotain

Lue lisää »
Scroll to Top