Ryhmäkuva

Alfi kävi tänään tohtorilla ottamassa nelosrokotteen.

Sen jälkeen kuvattiin.

Tässäpä ryhmäkuva tuotoksia.

Tämä taitaa olla paras:

Edessä Alfi, vasemmalla Eddie ja Niki oikealla

.

Tässä toinenkin:

Ryhmäkuva

Ei kovin helposti onnistunut kaikkien paikalla istuttaminen ja kuvan ottaminen saman aikaisesti.

Satunnaisia poimintoja

Roskat ruuassa

Aika karua luettavaa Noutajien keskustelupalstalla koiran ruuasta. Kannattaa lukea useammankin kirjoittajan kirjoittelua. Tässä yksi karu juttu, joka oli tuolla SNJ:n palstalla mainittu. Entistä enemmän olen

Lue lisää »

Koe

Kävin toissa lauantaina Minnien & Alfien kanssa kääntymässä taippareissa. Minnie teki hyvän vesityön. Maalla markkeerasi hyvin ja toi variksen. Vähän kovisteli sitä, mutta varis säilyi

Lue lisää »
Scroll to Top