Ryhmäkuva

Alfi kävi tänään tohtorilla ottamassa nelosrokotteen.

Sen jälkeen kuvattiin.

Tässäpä ryhmäkuva tuotoksia.

Tämä taitaa olla paras:

Edessä Alfi, vasemmalla Eddie ja Niki oikealla

.

Tässä toinenkin:

Ryhmäkuva

Ei kovin helposti onnistunut kaikkien paikalla istuttaminen ja kuvan ottaminen saman aikaisesti.

Satunnaisia poimintoja

Savotta

Pojat ovat juuri kotiutuneet flattitreffeiltä Lintukodosta, Haminan lähettyviltä. Matkaan lähettiin perjantai iltana. Olipahan pikku pojille rankka savotta. Nyt pitää vähän huilia ja sen jälkeen voi

Lue lisää »

Viikon kuulumisia

Alfie on voinut hyvin ja viikon takainen episodi on nyt onnellisesti takana. Maanantain- ja tiistain Alfie sai lepäillä ja keskiviikkona + torstaina kävimme koirapuistossa. Pojat

Lue lisää »

Huomenta

Tonyn koirat (4) ulkoilutettu kunnon ison fikkarin kanssa aamupimealla sateessa. Oli menossa itse viemaan noita ulos noissa olosuhteissa kavelykeppiensa kanssa (jalka paketissa)., mutta estin moisen

Lue lisää »
Scroll to Top