Rock’n’roll

Kyllä nyt ”rokkaa”.

Kuten eilen ’uhosin’, niin taloon on tullut uusi uljas imuri.

Tosin ei DC20 vaan DC19. Myyjä sai puhuttua ympäri ja kyllähän Anna&Ramin myös suosittelivat. Otin lisäksi vain saman suuttimen lisänä kuin mikä DC20:ssä on. Allergia suodatinta ei ole, mutta mihinkäs sitä kahden koiran ja kahden kissan taloudessa tarvisi. Ei tässä allergioista voi kärsiä. Itse koneissa ei kuulemma ole 19 ja 20 välillä eroja. Kun kyseessä oli vielä kaupan viimeinen ko. malli ja uusi malli vastaava malli on tulossa, niin sain neuvoteltua imurille kohtuullisen hinnan.

Sitten illalla imuri nuoli lattiat. Täytyy sanoa, että näytti ihan erilaiselle. Eron huomasi.

Kolmas Gundog opetusleffakin saapui, eli viikonloppuna olisi opiskeltavaa tiedossa.

Satunnaisia poimintoja

Koiratarha

Tarha on melkein valmis. Pitää vielä säätää jonkin verran ja tehdä kunnon ovi. Nyt oven virkaa toimittaa vielä toistaiseksi kompostiaidan kaksi palaa. Eilen pojat pääsivät

Lue lisää »

Pentu update

Sain Norjasta viestiä ennen alppimatkaani, että Margolla ei ole vielä juoksua…. Käytännössä pentu tulee aikaisintaan heinäkuussa. Soitin sunnuntaina ennen matkaani Marylle ja kyselin pentuja. Hän

Lue lisää »
Scroll to Top