Rock’n’roll

Kyllä nyt ”rokkaa”.

Kuten eilen ’uhosin’, niin taloon on tullut uusi uljas imuri.

Tosin ei DC20 vaan DC19. Myyjä sai puhuttua ympäri ja kyllähän Anna&Ramin myös suosittelivat. Otin lisäksi vain saman suuttimen lisänä kuin mikä DC20:ssä on. Allergia suodatinta ei ole, mutta mihinkäs sitä kahden koiran ja kahden kissan taloudessa tarvisi. Ei tässä allergioista voi kärsiä. Itse koneissa ei kuulemma ole 19 ja 20 välillä eroja. Kun kyseessä oli vielä kaupan viimeinen ko. malli ja uusi malli vastaava malli on tulossa, niin sain neuvoteltua imurille kohtuullisen hinnan.

Sitten illalla imuri nuoli lattiat. Täytyy sanoa, että näytti ihan erilaiselle. Eron huomasi.

Kolmas Gundog opetusleffakin saapui, eli viikonloppuna olisi opiskeltavaa tiedossa.

Satunnaisia poimintoja

Tuonnit

Tänään tuli uusi Flattiviesti (2/2008), jossa kerrottiin, että viime vuonna flatteja tuotiin ulkomailta kymmenen kappaletta. Kahdeksan Ruotsista ja kaksi Norjasta. Luvuissa ei ole Eddietä (Englannista)

Lue lisää »
Scalibor ja Seresto punkkipannat
kissa

Punkki-invaasio

[:fi]Tähän asti olemme saaneet täällä nauttia suht vähäisestä punkkikannasta. Tänä vuonna on jokin muuttunut: punkkeja on enemmän kuin koskaan. Ja siis eläimissä. Tämä vuosi vaikuttaa

Lue lisää »

Viidakkorummutusta

Flattien asunto oli 2kk välittäjällä myynnissä. Ei parhaimpia kokemuksia välittäjistä…. Nyt myyn suoraan asuntoani ilman välittäjää. Jos tiedät jonkun, joka etsii kaksiota Espoosta, niin kerro

Lue lisää »
Scroll to Top