R.I.P Otto 1998 – 2009

R.I.P Otto 1998 - 2009 1 R.I.P Otto 1998 - 2009

Naapurin koira lähti tänään sateenkaarisillalle. Hyvää matkaa Otto. Kiitos kuluneesta vuodesta, jona aikana olit leikkikaverimme.

Kuva Oton viimeiseltä viikolta

Satunnaisia poimintoja

Sunnuntai ulkoilua

Minnie & Eddie lähtivät tänään katsastamaan fasuja. Otin Eddien aluksi autosta mukaan ja kahlasimme hangessa pellon halki rannalle, missä yksi fasukka lensi puuhun.  Sitä siis

Lue lisää »

Roskat ruuassa

Aika karua luettavaa Noutajien keskustelupalstalla koiran ruuasta. Kannattaa lukea useammankin kirjoittajan kirjoittelua. Tässä yksi karu juttu, joka oli tuolla SNJ:n palstalla mainittu. Entistä enemmän olen

Lue lisää »
Scroll to Top