R.I.P Otto 1998 – 2009
Satunnaisia poimintoja
Sunnuntai ulkoilua
Minnie & Eddie lähtivät tänään katsastamaan fasuja. Otin Eddien aluksi autosta mukaan ja kahlasimme hangessa pellon halki rannalle, missä yksi fasukka lensi puuhun. Sitä siis
26.2.2012
Roskat ruuassa
Aika karua luettavaa Noutajien keskustelupalstalla koiran ruuasta. Kannattaa lukea useammankin kirjoittajan kirjoittelua. Tässä yksi karu juttu, joka oli tuolla SNJ:n palstalla mainittu. Entistä enemmän olen
11.4.2010
