Reissussa

Viime aikoina on tullut kirjoitettua harvakseltaan kun on ollut vähän muitakin askareita.

Lauantaina lähden kahdeksi viikoksi Alpeille. Siellä sataa nyt lunta ja ensi viikolla paistaa aurinko 🙂 Luntakin riittä yli 5 metriin saakka.

Pojat menevät koirahoitolaan. Aluksi olin ottamassa niitä Alpeille mukaan, mutta kun lentokentältä pitää matkustaa bussilla & junalla kolme kertaa, niin totesin, että anti olla. Ensi vuonna ehkä lähden autolla reissuun ja silloin on helpompi ottaa koiratkin. SASilla iso koira lentää 60€ per suunta. Ei paha.

Varkaille tiedoksi, että naapurin Otto viihtyy tuossa terassillani yötä päivää.  Sillä on hyvä purukalusto. Luut joita Eddie & Alfie eivät saa rikki, menee Otolla parilla rykäsyllä.
Jos nyt kuitenkin pääset Oton ohi (mikä ei omalta äidiltänikään onnistu), niin TV alkaa olla vanha, samoin sohvakalusto, mikroaaltouuni, stereosarja ym. Vakuutukset on kunnossa, että uudet saisin tilalle. Noista vanhoista ei taida olla kovastikkaan varkaille iloa, mutta jos kelpaa, niin mikäs meikäläisellä on saadessa uudet tilalle.  Keittiökaapeistani tykkään, mutta jos ne otat mukaasi, niin sitten pitää ottaa tilalle tällaiset ihanat raskalaiset.(sivu: 56-57).

Huhtikuussa saan sitten UK:sta flattivieraita.

Reissussa tulee poikia ikävä.

Kännykuva

Kännykuva

Satunnaisia poimintoja

Pentu mahtuu lennolle

Sain eilen varmistuksen, että pentu lentää kanssani kabiinissa 3.6. Hienoa! Nyt sitten vaan jännätään tuleevaa pentua 🙂 Kutsuja Joostiin olisi myös tarjolla. Laita viestiä jos

Lue lisää »

Laiskuutta

Niki on tuossa viikon aikana taas piristynyt takaisin entiselleen, arvokkaaksi senioriksi 🙂 Omistaja taasen ei ole yhtään piristynyt, mutta ehkä se tästä lähtee kun luntakin

Lue lisää »

Toukokuun yhteenveto

Harvinainen toukokuu. Pihalla on sattunut ja tapahtunut by eläimet. Ei nimittäin ole aikoihin tullut sairastettua näin flunssaa. Ensin huhtikuussa ja jytkympi sitten toukokuussa. Koirat eivät

Lue lisää »
Scroll to Top