Pyöräretkellä

Pyöräretkellä 1 Pyöräretkellä

Tänään se vihdoinkin onnistui: pyöräretki.

Alku ei ollut niin helppoa kuin olin kuvitellut: isukki piti soittaa hätiin. Teräsviilalla saatiin sitten vihdoin liitokset sovitettua yhteen ja pääsin Nikin kanssa matkaan.

Täytyy sanoa, että on ehtinyt kunto huonontua viime kerrasta. Silloin kävin vanhemillani kevyesti kääntymässä ja matkaa tuli 20 km kyyditen kahta koiraa osan matkaa! Tuo Wagon on n. 5-6 kg ja Niki 30 kg. Tuohon vielä Miran 27 kg päälle vuosia sitten. Huh! Nyt hyvä kun jaksoin yhdellä koiralla 5 km, mutta onneksi heinäkuukun on vielä 3 kk aikaa treenata. Se oli heinäkuuta kun tein tuon 20 km reissun, eli vielä on aikaa päästä jotakuinkin samaan kuntoon.

Pyöräretkellä 2 Pyöräretkellä

Pyöräretkellä 3 Pyöräretkellä

Tällainen sunnuntai tällä kertaa.

Satunnaisia poimintoja

Työmaakoppi

Eilen tuli käytyä Kotkassa katsomassa pari työmaakoppia. Yksi niistä oli jo mennyt heppatallille. Ne olivat olleet kiinni toisissaan, joten 6×2.5m kopeissa oli yksi pitkä sivu

Lue lisää »

Lakanat

Olen toista vuotta etsinyt runkopatjasängylleni ns. flatti ystävällisiä lakanoita. Lähinnä siis satiinisia helmalakanoita. Onpahan ollut savotta. Mistään ei ole tuntunut saavan sellaisia. Helsingin keskustan Stokkaa

Lue lisää »
Scroll to Top