[:fi]Hanie on ollut ihanan helppo koira kouluttaa. Se tekee kaiken jotenkin ”pehmeästi”. Palauttaa suoraan käteen ja luovuttaa nätisti. Tietty kiitos kuuluu koiran lisäksi myös erinomaiselle
Noutajapalstalla on keskustelu Tanja Saarelan kirjoituksesta. Siis voi hyvänen aika sentää, mitä sammakoita on Saarela taas sisuksistaan päästänyt. Edit: tuo ”sammakkolinkki” ei äsken ainakaan toiminut