Eddien veli
Eddien Baxter-veli alkoi myös bloggaamaan. Viestit ovat englanniksi ja niitä voi lukea englannin kielisestä blgistani. Kirjoittelemme tuota yhdessä Michellen, Baxterin omistajan, kanssa.
Eddien Baxter-veli alkoi myös bloggaamaan. Viestit ovat englanniksi ja niitä voi lukea englannin kielisestä blgistani. Kirjoittelemme tuota yhdessä Michellen, Baxterin omistajan, kanssa.
Niki pääsi eilen illalla haudan lepoon Ellan ja Miran viereen. Hain tuhkat perjantaina eläinlääkäriasemalta. Niki sai olla kaksi päivää kotona kuvansa vieressä. Annoin ennen hautaan
Nyt se on sitten ”virallista”: Niki on nero. Niki sai KÄY pisteitä 58/61 (KÄY=koiran älykkyys testi). Hyvä Niki! Tulos