Psykomami

Pojat elävät vaarallisesti: tänään kurkotettiin tiskipöydälle & työtasoille lopputuloksena rikkinäinen kahvipannu. Mitä nyt yksi kahvipannu, mutta kun nyt ei voi keittää kahvia!  Ei tartte halloween asusteisiin pukeutua, voi pelotella muita ihan omana kahviriippuvaisena itsenään….

Onni onnettomuudessa, että huomenna on kaupat auki: pitää mennä jonnekin etsimään MoccaMasterin kahvipannua. Mutta siihen on ajallisesti pitkä aika….

Onneksi on myCafee laite, jolla nyt kofeiinitasapainon pidettyä järkevissä lukemissa vaikka ihan saissekahvia se tekeekin. Jos joku on kiinnostunut reilut 10 kertaa käytetystä myCafee laitteesta, niin halvalla lähtee. Laite on hyvässä kunnossa ja tekee helvetin pahaa kahvia.

Satunnaisia poimintoja

Raakaruuan hinta

[:fi]ja vähän laatukin. Pojat aloittivat raakaruuan maaliskuussa 2010, eli reilu 5,5 vuotta sitten. Muistan silloin, että lemmikkikaupassa oli kyltit, että ruoka ei ole ihmisravinnoksi kelpaavaa.

Lue lisää »

Fasaani

Hain maanantai-iltana tytöille fasaaneja. Niki ei taaskaan tuottanut pettymystä: tipu suuhun ja heti, oli se sitten jäässä tai ei. No, sehän on tietty vähintä mitä

Lue lisää »
Scroll to Top