Psykomami

Pojat elävät vaarallisesti: tänään kurkotettiin tiskipöydälle & työtasoille lopputuloksena rikkinäinen kahvipannu. Mitä nyt yksi kahvipannu, mutta kun nyt ei voi keittää kahvia!  Ei tartte halloween asusteisiin pukeutua, voi pelotella muita ihan omana kahviriippuvaisena itsenään….

Onni onnettomuudessa, että huomenna on kaupat auki: pitää mennä jonnekin etsimään MoccaMasterin kahvipannua. Mutta siihen on ajallisesti pitkä aika….

Onneksi on myCafee laite, jolla nyt kofeiinitasapainon pidettyä järkevissä lukemissa vaikka ihan saissekahvia se tekeekin. Jos joku on kiinnostunut reilut 10 kertaa käytetystä myCafee laitteesta, niin halvalla lähtee. Laite on hyvässä kunnossa ja tekee helvetin pahaa kahvia.

Satunnaisia poimintoja

Myllis

Oltiin taas tiistainakin Mylliksellä lenkillä. Säästyypähän pahimmilta kurilta. Lumi oli todella paljon taas sulanut ja nyt lenkkeily oli helpompaa. Niki tuli edelleenkin ihan tohkeissaan mukana

Lue lisää »

Minnie 1v

Minniellä on jo 1-vuotispäivä. Aika menee nopeasti, juurihan tuo tuli. Otin kamaran mukaan lenkille, mutta siinä olikin niin paljon kuvia että loppui jo alkumetreillä. Tässä

Lue lisää »
Scroll to Top