Arvo
Flatit blogi tahkoo rahaa…. 😉 . . . . . . . . . . . . . . Pääsivu ei ole yhtä arvokas. Että
Pennut on kyllä ihania.
Flatit blogi tahkoo rahaa…. 😉 . . . . . . . . . . . . . . Pääsivu ei ole yhtä arvokas. Että
Eläinlääkäri soitteli Ellan verikokeesta, joka oli otettu kontrollikäynnillä. Lääkityksellä ei olla saavutettu terapeuttista tasoa (joka helpottaa oireita), vaan se on liian matala. Juttelimme ylipäätään Ellasta,
Vähän harmittaa kun kuulin jonkun puhuneen SNJ:n näyttelyssä, etten olisi saanut tuoda Nikiä sinne. Se oli liian vanha ja kärsi liikaa. Miksi tuo piti sanoa