Lenkkeilyä
Aivan ihanan kauniit kelit on ollut ulkoilla! Puuterilunta ja aurinko paistanut siniseltä taivaalta. Kyllä on kelvannut koirien kanssa ulkoilla (ja tietty SportsTracker päällä).
Pennut on kyllä ihania.
Aivan ihanan kauniit kelit on ollut ulkoilla! Puuterilunta ja aurinko paistanut siniseltä taivaalta. Kyllä on kelvannut koirien kanssa ulkoilla (ja tietty SportsTracker päällä).
Soitin nyt lauantaina Marylle. Hän ei tiedä muita hyviä pentuja kuin se Guinesin lapsenlapsi, joka astutettiin 2 viikkoa sitten. Kyselin häneltä myös muista pennuista, joita
Lauantaina hiihdettiin, samoin sunnuntaina. Maanantaina ei hiihdetty, mutta tiistaina taas hiihdettiin. Päätarkoituksena tälle postaukselle on tarkistaa rss nopeus eikä hiihto, mutta kun jotain piti keksiä