Kävin tänään hakemassa pojille taas ruokaa kun vanha pussukka on melkein tyhjä. Kaupassa huomasin, että ruuan hinta oli noussut. Myyjäkin kertoi, että RC on korottanut
Noutajapalstalla on keskustelu Tanja Saarelan kirjoituksesta. Siis voi hyvänen aika sentää, mitä sammakoita on Saarela taas sisuksistaan päästänyt. Edit: tuo ”sammakkolinkki” ei äsken ainakaan toiminut