Patti

Bongasin Eddien jalasta hieman tihkuvan pikku patin. Se on ihossa vain kun sitä saa puristeltua sormien väliin. Yritin hirttosilmukkaa siihen, mutta se ei onnistunut.

patti

patti

Nikiltähän sain hyvin patin pois jalasta hirttämällä.

Pitää vähän seurata tuota.

Satunnaisia poimintoja

Väsynyt mutta onnellinen

Nikin 14-vuotisjuhlat on juhlittu ja edessä on paluu ”arkeen”. Yllä kuvia Nikin synttäreiltä. Pieni kultsu on jo party animal 7 viikkoisena. Tänään Niki oli niin

Lue lisää »

Reeniä

ilman T:tä. Ostin halogeenilampun etupihalle (sivulla niitä on 2 kpl: näkee puuvarastoon ja koiratarhaan hyvin), jotta pimeällä voisi ottaa poikien kanssa sulkeisia. Sain se eilen

Lue lisää »
Scroll to Top