Bongasin Eddien jalasta hieman tihkuvan pikku patin. Se on ihossa vain kun sitä saa puristeltua sormien väliin. Yritin hirttosilmukkaa siihen, mutta se ei onnistunut.
Nikiltähän sain hyvin patin pois jalasta hirttämällä.
Pitää vähän seurata tuota.
Bongasin Eddien jalasta hieman tihkuvan pikku patin. Se on ihossa vain kun sitä saa puristeltua sormien väliin. Yritin hirttosilmukkaa siihen, mutta se ei onnistunut.
Nikiltähän sain hyvin patin pois jalasta hirttämällä.
Pitää vähän seurata tuota.
Kuvassa vasemmalla Mira (17.3.1988-30.03.2002) sekä oikealla Niki joskus vuonna X (1997?) kun digikuvaus oli ihan uutta ja kuvan taso sen mukainen (sininen). Töistä lainattu kamera.
Kyllä tänään kelpasi tuulesta huolimatta. Meidän metsälenkkejä näkyy nykyisin täällä.
Sain juuri kuulla, että Ellan tuhkat ovat tulleet. Menen ensi viikolla hakemaan ne Aistista. Tuntuu niin käsittämättömälle, että siinä on mitä Ellasta on enää jäljellä