Bongasin Eddien jalasta hieman tihkuvan pikku patin. Se on ihossa vain kun sitä saa puristeltua sormien väliin. Yritin hirttosilmukkaa siihen, mutta se ei onnistunut.
Nikiltähän sain hyvin patin pois jalasta hirttämällä.
Pitää vähän seurata tuota.
Bongasin Eddien jalasta hieman tihkuvan pikku patin. Se on ihossa vain kun sitä saa puristeltua sormien väliin. Yritin hirttosilmukkaa siihen, mutta se ei onnistunut.
Nikiltähän sain hyvin patin pois jalasta hirttämällä.
Pitää vähän seurata tuota.
Nikin 14-vuotisjuhlat on juhlittu ja edessä on paluu ”arkeen”. Yllä kuvia Nikin synttäreiltä. Pieni kultsu on jo party animal 7 viikkoisena. Tänään Niki oli niin
ilman T:tä. Ostin halogeenilampun etupihalle (sivulla niitä on 2 kpl: näkee puuvarastoon ja koiratarhaan hyvin), jotta pimeällä voisi ottaa poikien kanssa sulkeisia. Sain se eilen