Pahin

Mitä on pahinta mitä ihmiselle voi tapahtua?

Kuulemma oman lapsen menettäminen.

Osanotot ystävälleni Jarmolle hänen menettäessän onnettomuuden seurauksena oman poikansa tänä viikonloppuna.

Lohduttaminen ei tarvitse suuria sanoja, ei valmiita vastauksia. Tärkeintä on vain mennä lähellä. Välittää. Minulla on aikaa ja minua koskettaa se, mitä sinulle kuuluu.
~Hilja Aaltonen

Satunnaisia poimintoja

Koiranruokaa

Kävin tänään hakemassa pojille taas ruokaa kun vanha pussukka on melkein tyhjä. Kaupassa huomasin, että ruuan hinta oli noussut. Myyjäkin kertoi, että RC on korottanut

Lue lisää »

Eddie 2kk

Eddiellä on tänään merkkipäivä: huimat 2kk on kertynyt ikää.  Hänhän on syntynyt 10.4. Eilen Eddie kävi mummolassa ja Niki jätettiin kotiin lepäämään. Eddie on vähän

Lue lisää »
Scroll to Top