Päätös Kuluttajanriitalautakunnalta

Sain toissapäivänä kirjeen, joka sisälsi Kuluttajariitalautakunnan päätöksen Ellan hoidosta Yliopistollisessa Eläinsairaalassa marraskuussa 2006.

Olen aikaisemmin blogissa kirjoittanut aiheesta mm. 4.12.06 sekä 8.2.07

Päätöksen Dnro 1176/36/2007 mukaan Kuluttajariitalautakunta suosittaa, että Yliopistollinen eläinsariraala maksaa takaisin 400 euroa Ellan hoidosta. Päätös oli yksimielinen ja perustui siihen että YES ei ollut ilmoittanut minulle 20.11.06 röntgenkuvassa näkynyttä ruokatorven laajentumaa.

Sain torstaina YES:iltä puhelinsoiton, jossa kysyttiin tilinumeroni ja he ilmoittivat noudattavansa tätä päätöstä.

Toivottavasti YES ottaa tästä opikseen. Se olisi kaikkien lemmikinomistajien etu.

Satunnaisia poimintoja

Laiskan lenkitys

Tuossa mennä viikolla kekkasin, että koirathan voi täällä erämaassa lenkittää pimeälläkin tosi näppärästi. Tällaiset nopeat oivallukset, jotka syntyvät vain reilun 3 vuoden asumisen jälkeen, ovat

Lue lisää »

Pentu varattu

Pentu UK:ssa on nyt varattu ja saapuu marraskuussa. Kasvattaja vahvisti heti, että Suomeen saadaan narttupentu ja se menee Turun lähettyville. Lisää kuviakin on tiedossa jossain

Lue lisää »

Ruoka

on kallista Suomessa ainakin. Viime viikolla tuli keskusteluta kerta jos toinenkin aiheesta. Myös toinen osapuoli kummasteli näitä kalliita hintoja. Otetaanpa vaikka koiraruokamerkki X josta käytetään

Lue lisää »
Scroll to Top