Päätös Kuluttajanriitalautakunnalta

Sain toissapäivänä kirjeen, joka sisälsi Kuluttajariitalautakunnan päätöksen Ellan hoidosta Yliopistollisessa Eläinsairaalassa marraskuussa 2006.

Olen aikaisemmin blogissa kirjoittanut aiheesta mm. 4.12.06 sekä 8.2.07

Päätöksen Dnro 1176/36/2007 mukaan Kuluttajariitalautakunta suosittaa, että Yliopistollinen eläinsariraala maksaa takaisin 400 euroa Ellan hoidosta. Päätös oli yksimielinen ja perustui siihen että YES ei ollut ilmoittanut minulle 20.11.06 röntgenkuvassa näkynyttä ruokatorven laajentumaa.

Sain torstaina YES:iltä puhelinsoiton, jossa kysyttiin tilinumeroni ja he ilmoittivat noudattavansa tätä päätöstä.

Toivottavasti YES ottaa tästä opikseen. Se olisi kaikkien lemmikinomistajien etu.

Satunnaisia poimintoja

Flatcoated retriever
Näyttely

Mickien eka näyttely

[:fi]Kävimme kääntymässä Flattien näyttelyssä Lahdessa lauantaina 18.5. Mickie sai ERIn, eli erinomaisen. Pääsi ”jatkoille” mutta ei sijoittunut. Arvostelu englanniksi ilman pisteitä ja pilkkuja alla. nice

Lue lisää »

Ella-liittymä

”Aina Group ja Suomen Lehtiyhtymään kuuluva Medialehdet Oy ovat tuoneet pääkaupunkiseudulla markkinoille Ella-nimisen matkapuhelinliittymän.” Lähde: http://www.digitoday.fi/showPage.php?uk=2&page_id=12&news_id=56507Sisältää myös Ella-etuja. Ne ovatkin kokematta. Ella-tuhot lähinnä ovat tiedossa

Lue lisää »

Äänestä

Ehdokkaat numerolla 19 esittäytyvät. Voittoon vaikka masinoimalla! Kaikki keinot sallittuja. Samalla Ella ja Niki haastavat kaikki lukijat mukaan kilpailuun. Paras (eli me) voittakoon! 😉

Lue lisää »
Scroll to Top