Noppa

Suru-uutinen tavoitti meidät tiistai-iltana: Flattikaverimme Noppa on lähtenyt Sateenkaarisillalle, hänkin niin nuorena.

Otamme osaa Merjan suureen suruun.

Sateenkaarisilta

Satunnaisia poimintoja

kannykuva

Black Friday

[:fi]Eddie kipuili ja kävimme tohtorilla. Onneksi kipuilu oli jo loppunut ja testitkin näyttivät hyville.[:en]Eddie visited vet after being sick in the morning. Luckily he was

Lue lisää »

Reippailua pakkasessa

Tänään taas reippailimme ahkerasta. Hirvenjämiä oli jäljellä ja Eddie otti evästä mukaan lenkille. Aina välillä sen piti pysähtyä syömään ja sitten se taas juoksi eväs

Lue lisää »

Arki

on alkanut ja loma loppunut. Kaksi viikkoa Alpeilla on nyt takana päin. Kuvia >> Poikien hoito meni hyvin ja ovat hyvissä voimissa takaisin kotona. Alpeilla

Lue lisää »
Scroll to Top