Mylliskuva

Tässä epämääräinen kuva kun pojat leikkivät Mylliksellä erään melko tutun koiran kanssa (törmäämme tähän koiraan aina silloin tällöin). Kuva on 6.4 kännyllä otettu.
06042008244.jpg

Tänään menimme Mylliksellä pitemmän reitin ja pojat löysivät ilmeisesti ketun kallon reissulla. Onneksi eivät liian kiinnostuneita siitä ollet. Hieman kantoivat ja antoivat sen sitten olla. Lätäköissä taas polskittiin, mutta järveen ei vielä menty.

Satunnaisia poimintoja

kannykuva

Ears

[:fi]Huhtikuussa Minnie sai verikorvan. En tiedä mitä tapahtui, mutta huomasin sillä sellaisen isohkon ”patin” korvalehdessä. Alfiella oli ollut vastaava joskus aikaisemmin ja se tuli nirhaisusta,

Lue lisää »

Lunta tulee

Ei ehditty Myllikselle ennen lumen tuloa. Tarkoitus on laittaa töiden jälkeen uutuuttaan kiiltävät talvirenkaat alle ja tuo lumisade alkoi jo ennen kuin ehdimme lenkkeillä. Kävimme

Lue lisää »

SNJ:n näyttely

Olimme tänään Hyvinkäällä ja Nikillä oli uran huipentuma: se palkittiin näyttelyn vanhimpana koirana! Hyvä Niki!!! Palkinnoksi tuli iso pehmolelu ja ruokanäytteitä. Merja otti ne mukaansa

Lue lisää »
Scroll to Top