Musta kuva

Musta kuva 1 Musta kuva Jäiköhän aamulla endoderista painamatta start nappulaa? Jotenkin kyllä muistaisin, että olisin sitä painanut ennen töihin lähtöä. No, joka tapuksessa kotoa ei tule nyt ”elokuvaa” ja vähän tuntuu orvolle kun on tottunut pitämään kuulokkeita korvilla ja katsella mitä touhutaan kun kuuluu pienikin rapina. Pitäisiköhän sitä käydä kotona välillä ja tarkistaa tilanne? Ella voi tietysti olla säätänyt (taas) jotain. Maanantaina hän oli saanut c-kirjaimen irti näppikseltä. En tiedä miten, koska läppäri on melkein kiinni (jotta ei mene virransäästölle) ja on klaffipöydällä turvassa (tosin kansi ei mene ihan kokonaan kiinni).

Illalla olisi taas tokoilua (linkki menee kanakoiran tottelevaisuuskoulutukseen, muuta haitanneeko tuo).

Satunnaisia poimintoja

Poissa

Viime viikolla poistui Suomen flattimaailmasta kaksi henkilöä, samana päivänä. Toisen heistä tunsin. Ensimmäinen muisoni hänestä taitaa olla Mäntän kämpältä vuodelta 1989. Oli vuoroni treenata Miran

Lue lisää »

Siat pellolla Tokoilee

Oltiin eilen pitkästä aikaa Ellan kanssa Tokoilemassa. Vähän myöhästyttiin ja ilmoitettiin myöhästymisen syyksi Ellan pommiin nukkuminen…. (olisikohan omistaja ollut päikkäreillä kun se yksi yö tuli

Lue lisää »

Uudet käyntikortit

Anna suunnitteli meidän poppoolle uudet ja hienot käyntikortit. Sitten alkoi painopaikan metsästys. En olisi ikinä uskonut kuinka vaikeaa se oli. Koska kortissa on valokuva, niin

Lue lisää »
Scroll to Top