Matkaan

Keskiviikko iltana on sitten lähtö Englantiin.

Torstaina Birmingham & Crufts.

Pikainen reissu kun tulen jo viikonloppuna takaisin, mutta kun sattui saamaan edullisen lennon. Samalla pääsen katsomaan & kuvaamaan Tonyn pentuja. Ovat kaikki varattuja.

Koirilla on hyvät dogsitterit (2 kpl), jotka hoitavat samalla kissant & vuohetkin.

Minnie treenaili 8.3.

Minnie treenaili 8.3.

Satunnaisia poimintoja

Kotoinen

Valokuvatorstain haaste on kodikas, kotoinen. Tässäpä Niki kotoisasti loikoilee saunan lauteilla. Elmo flatti saunaseurana.

Lue lisää »

Sadas postaus

Tämä näyttäisi olevan 100. postaus. Nikin silmä on nyt hyvä. Toissapäivänä vielä vein Nikin ns. silmäsuihkuun, eli kunnolla suihkuun ja annoin veden valua vain silmän

Lue lisää »

Pari filmiä

Olen vähän ottanut vapaata videokuvaa koirista tänään. Tuotos ei taiteellisesti eikä teknisesti ole mitenkään erikoinen, mutta onpahan minulle muistoa poikien pentuajalta. Harjoitus tekee mestarin. Tätä

Lue lisää »
Scroll to Top