Maanantai

 Pojat pellolla

Töistä tullessa iski paha väsymys enkä saanut itsestäni irti, että olisin vienyt Eddien vikalle UMN:n pentutunnille. Ilmoitin, että jäämme pois.

Pakottauduin kuitenkin koirien kanssa pellolle, jossa ne pääsivät juoksemaan ja purkamaan energiaa.

Tämän jälkeen tein vielä Alfille hieman treeniä. Seuraamista hihnassa ja sitten vielä siiven kantamista. Ne menivät hyvin. Alfi höristeli tohkeissaan kun kehuin sitä.

Illemmalla alkoi kurkussa tuntumaan karheutta ja yöllä heräsin 3 kertaan kipeään kurkkuun. Että syy väsymykseen sitten löytyikin.

Tiistaina pojat saivat tyytyä vain omaan pihaansa.

Olen nyt sitten itsekin jäänyt koukkuun FaceBookkiin. En olisi uskonut. Tervetuloa sinne kaveriksi! Nimellä löytää. Loin sinne myös oman flattiryhmänkin, jonne saa liittyä (ilman flattiakin). Lisäksi FaceBookissa on myös applikaatio nimeltä ”DogBook”. Alfilla ja Eddiellä on jo flattikaverita siellä.

Satunnaisia poimintoja

Aurinkolasit

Tänään sitten meni Guccin aurinkolasit. Eivät olleet mitään halpoja. Vähänkös sapettaa! Olin harkinnut ottaa parin viikon kuluttua alpeille mukaan, koska Ella hajotti sporttiaurinkolasit (Bolle) jonkin

Lue lisää »

Hiirenmetsästyskausi

on ilmeisesti alkunut. Koirillakin. Eilen lenkillä Minnie nappasi metsässä päästäisen. Vuohetkin olivat eilisellä vajaan 5km lenkillä. Tällä kertaa ne eivät metsästäneet 😉

Lue lisää »
Sileäkarvainen noutaja Eddie
Yleistä

RIP Eddie

[:fi] Eddie, wheathold tom kitten 10.4.2007 – 29.6.2018 Kesäkuun 29. oli raskas päivä: oli tullut aika hyvästellä Eddie. Vielä vajaa kuukausi sitten kävimme lenkillä (video). Sitten

Lue lisää »
Scroll to Top