Maanantai

 Pojat pellolla

Töistä tullessa iski paha väsymys enkä saanut itsestäni irti, että olisin vienyt Eddien vikalle UMN:n pentutunnille. Ilmoitin, että jäämme pois.

Pakottauduin kuitenkin koirien kanssa pellolle, jossa ne pääsivät juoksemaan ja purkamaan energiaa.

Tämän jälkeen tein vielä Alfille hieman treeniä. Seuraamista hihnassa ja sitten vielä siiven kantamista. Ne menivät hyvin. Alfi höristeli tohkeissaan kun kehuin sitä.

Illemmalla alkoi kurkussa tuntumaan karheutta ja yöllä heräsin 3 kertaan kipeään kurkkuun. Että syy väsymykseen sitten löytyikin.

Tiistaina pojat saivat tyytyä vain omaan pihaansa.

Olen nyt sitten itsekin jäänyt koukkuun FaceBookkiin. En olisi uskonut. Tervetuloa sinne kaveriksi! Nimellä löytää. Loin sinne myös oman flattiryhmänkin, jonne saa liittyä (ilman flattiakin). Lisäksi FaceBookissa on myös applikaatio nimeltä ”DogBook”. Alfilla ja Eddiellä on jo flattikaverita siellä.

Satunnaisia poimintoja

Pentu

Kuvassa Ellan ja Lunan leikkiä viikon takaa. Marjut soitti maanantai iltana ja kertoi ettei voi ottaa pentua. Heillä on jo 4 koiraa ja vaikka kuinka

Lue lisää »
Scroll to Top