Maali!

Eddie ilmoittautui tänään pentunäyttelyyn 15.9.

Illalla oli taas pentukoulua. Eddie osaa ottaa hyvin kontaktia, mutta istua se ei vielä käskystä osaa. Olen niin tyytyväisenä ylläpitänyt sen vapaana seisomista (näyttelyasento), etten ole uskaltanut istumista pahemmin harjoitella.

Luoksetuloharjoituksessa ensimmäinen luoksetulo meni ihan hyvin, mutta toisessa Eddie jatkoi matkaa kentän laidalla olevien turistikoirien luo.

Eli luoksetuloa pitää harjoitella (minkä kyllä tiesinkin jo etukäteen) sekä istumistakin voisi vähän harjoitella.

Kun tulimme kotiin, niin pojat pelasivat sählyä kadulla. Eddie juoksi autosta mukaan joukkoon ja sai siepattua pallon itselleen. Se juoksenteli iloisena pallo suussa poikien lähettyvillä. Kun huomasin sen, niin juoksin lähimmän maalin taakse ja kutsuin Eddietä. Se tuli luokse ja teki maalin!

Satunnaisia poimintoja

Koiran tuonti ulkomailta ja rabies

Mielenkiintoista tuo koiran tuonti raivotautirokotuksen osalta. Parin viikon kuluttua kaikki on ok, kun koira tulee Englannista. Ei tarvi olla raivotautirokotusta. Koiran- ja kissanpentujen tuonti Suomeen

Lue lisää »

Blogia FaceBookin kautta

Laitoin blogini FaceBookin kautta listoille. Koska en halunnut mitään FB koodia lisätä tänne, niin toinen mahdollisuus on pyytää 10 henkilöä vahvistamaan, että olen kirjoittaja. Vielä

Lue lisää »

Kele

Ollaan juuri Eddien kanssa lähdössä taippareihin ja eikös herra keksinyt ettei nyt oteta varista suuhun… Damit menevät hyvin, mutta vaakun kanssa vähän niin ja näin.

Lue lisää »
Scroll to Top