Maali!

Eddie ilmoittautui tänään pentunäyttelyyn 15.9.

Illalla oli taas pentukoulua. Eddie osaa ottaa hyvin kontaktia, mutta istua se ei vielä käskystä osaa. Olen niin tyytyväisenä ylläpitänyt sen vapaana seisomista (näyttelyasento), etten ole uskaltanut istumista pahemmin harjoitella.

Luoksetuloharjoituksessa ensimmäinen luoksetulo meni ihan hyvin, mutta toisessa Eddie jatkoi matkaa kentän laidalla olevien turistikoirien luo.

Eli luoksetuloa pitää harjoitella (minkä kyllä tiesinkin jo etukäteen) sekä istumistakin voisi vähän harjoitella.

Kun tulimme kotiin, niin pojat pelasivat sählyä kadulla. Eddie juoksi autosta mukaan joukkoon ja sai siepattua pallon itselleen. Se juoksenteli iloisena pallo suussa poikien lähettyvillä. Kun huomasin sen, niin juoksin lähimmän maalin taakse ja kutsuin Eddietä. Se tuli luokse ja teki maalin!

Satunnaisia poimintoja

Windsorin näyttely

Olipahan savotta. Lähdimme Kikan kanssa lauantai iltana kohti Tamperetta ja sieltä Standstedin kentälle. Yövyimme kentällä, koska tuloaika oli niin myöhäinen. Eipä tullut nukuttua kun joku

Lue lisää »

Kilpailu

Kuka liikuttaa itseään & flattejaan eniten tammikuussa? Tule mukaan leikkimieliseen kilpailuun. Rekisteröidy ja lataa ilmainen ohjelma GPS-kännykkään. Liity mukaan flattien kuntopiiri -ryhmään Ala liikkumaan ohjelma

Lue lisää »

Hauvat hoidossa

Tuli tässä välillä käytyä alpeilla ja äitini tuli hoitamaan koiria. Isän mielestä hän on koirienhoitovelvoitteensa suorittanut vuonna 1998 kun olin vuoden Indonesiassa, joten siksi äiti

Lue lisää »
Scroll to Top