Maali!

Eddie ilmoittautui tänään pentunäyttelyyn 15.9.

Illalla oli taas pentukoulua. Eddie osaa ottaa hyvin kontaktia, mutta istua se ei vielä käskystä osaa. Olen niin tyytyväisenä ylläpitänyt sen vapaana seisomista (näyttelyasento), etten ole uskaltanut istumista pahemmin harjoitella.

Luoksetuloharjoituksessa ensimmäinen luoksetulo meni ihan hyvin, mutta toisessa Eddie jatkoi matkaa kentän laidalla olevien turistikoirien luo.

Eli luoksetuloa pitää harjoitella (minkä kyllä tiesinkin jo etukäteen) sekä istumistakin voisi vähän harjoitella.

Kun tulimme kotiin, niin pojat pelasivat sählyä kadulla. Eddie juoksi autosta mukaan joukkoon ja sai siepattua pallon itselleen. Se juoksenteli iloisena pallo suussa poikien lähettyvillä. Kun huomasin sen, niin juoksin lähimmän maalin taakse ja kutsuin Eddietä. Se tuli luokse ja teki maalin!

Satunnaisia poimintoja

Totuttelua

Pojat totuttelevat elämään vuohien läheisyydessä. Onneksi alkaa olemaan voiton puolella (kai). Pari ensimmäistä päivää meni ihan ylikierroksilla ja pojat (Alfie enimmäkseen) halusivat koko ajan mennä

Lue lisää »

Perinteitä kunnioittaen

Käytiin taas Eddien kanssa taippareissa. Muuten meni tosi hyvin, mutta fasaani sitten vähän maistui sallittua enemmän. Eddie ei ole ennen fasaaniin tutustunut, joten en osannut

Lue lisää »
Scroll to Top