Koiranelämää
Tämä on kopioitu FaceBookista, mutta se oli sen verran hyvää asiaa että laitan tämän tänne ”parempaan säilöön”: NÄKEMYS KOIRAN TARKOITUKSESTA Eläinlääkärinä toimiessani minut kutsuttiin kerran
Tämä on kopioitu FaceBookista, mutta se oli sen verran hyvää asiaa että laitan tämän tänne ”parempaan säilöön”: NÄKEMYS KOIRAN TARKOITUKSESTA Eläinlääkärinä toimiessani minut kutsuttiin kerran
Tänään alkoi taas toko (tottelevaisuus koulutus) pitkän tauon jälkeen. Aluksi kävelimme ympyrässä koirien kanssa ja niiden piti seurata vierellä. Pysähtyessä koiran piti istua. Sitten oli
Tänään venähti töissä vähän pitkään. Lopputulos oli ”levottomat” kuvat, joissa tuli samalla treenattua paikallaan oloa. Väline oli Tallinnasta hankittu ”tupee”. Hyvin pysyi teinityttökin paikoillaan, vaikka