Pond

[:fi]Koirien kuvaussessio kotilammella. Saivat noutaa peräjälkeen dameja ja kamera lauloi. Kivoja kesämuistoja ja hauskaa yhdessä oloa.[:en]We had a wonderful time by the home pond. Captured some nice action photos to cherish during the long winter.[:]

[:fi]Tänään koirilla oli pikainen kuvaussessio omalla kotipihan lammella.

[:en]Today we took some photos by our own pond. Yes, we do have a pond in our plot. How lucky are we.

[:]

Satunnaisia poimintoja

Windsorin näyttely

Olipahan savotta. Lähdimme Kikan kanssa lauantai iltana kohti Tamperetta ja sieltä Standstedin kentälle. Yövyimme kentällä, koska tuloaika oli niin myöhäinen. Eipä tullut nukuttua kun joku

Lue lisää »

Peura, osa 2.

Kun tulimme tyttöjen kanssa lenkiltä, niin kaksi autoa oli matkalla pysähtyneenä vastaantulevalla kaistalla ja toinen auto oli peräpää menosuuntaan. Miehet olivat autojen takana. Muistin heti

Lue lisää »

Aikakärpäset

Time flies. Luku 3003 2002 eli 30.03.2002 on jäänyt mieleeni: silloin menetin ensimmäisen flattini Miran. Siitä on nyt 9 vuotta. Kylläpä aika rientää, mutta synttärit

Lue lisää »
Scroll to Top