Pond

[:fi]Koirien kuvaussessio kotilammella. Saivat noutaa peräjälkeen dameja ja kamera lauloi. Kivoja kesämuistoja ja hauskaa yhdessä oloa.[:en]We had a wonderful time by the home pond. Captured some nice action photos to cherish during the long winter.[:]

[:fi]Tänään koirilla oli pikainen kuvaussessio omalla kotipihan lammella.

[:en]Today we took some photos by our own pond. Yes, we do have a pond in our plot. How lucky are we.

[:]

Satunnaisia poimintoja

Sileäkarvainen noutaja
kannykuva

New kid on the plot

[:fi]Mickie, Kalexas Dunrobin Castle, liittyi remmiin elokuun lopulla. Hänellä on isot saappaat täytettävänä Eddien & Alfien jälkeen. Tämän postaus on vähän kestänyt verkko-opintojen ja muiden säätöjen vuoksi.

Lue lisää »

Uimassa

Espoon keskuksessa ohikulkumatkalla tuli poikettua entiseen Symppikseen. Löysin sieltä Nikille Lyproflexiä hintaan 40 euroa. Perjantaina olin käynyt Viherlaakson eläinruokakaupassa ja siellä ko. tuote oli ollut

Lue lisää »

Elokuvia

Nyt sain vihdoin laitettua videoklipsiä näytille. Aluksi laitoin .avi muotoon, mutta koko oli yli 1GB:n…. Pitänee selvittää miten tuota tehdään oikein, sillä n. 12 min

Lue lisää »
Scroll to Top