Omalla lammella

Tässä vähän kesäriehaa 8-vuotiaan kuvaamana.

Uimaan menossa

Uimaan menossa

Satunnaisia poimintoja

Jengillä lenkille

Joulukuussa ostin potkukelkan, jonka avulla pääsin koirien kanssa lenkille. Alku tietty oli kankeaa, mutta siitä se lähti. Helmikuussa ostin lumikengät kun nietoksia alkoi olla sen

Lue lisää »

Summer

[:fi]Tulihan se kesä viimein. Koirat ovat saaneet nauttia päiväisestä uinnista ja lenkitkin on hoidettu illemmalla kun on viilentynyt. Viikottaiset treenit ovat jatkuneet Hanien veljen Nallen

Lue lisää »

Askartelua

Maanantaina tullessani kotiin, oli ratsastuskypärä ”käsiteltynä” eteisen lattialla. Olin sen jättänyt keittiön pöydälle. Se oli sitten entinen kypärä.Samoin kävi elokuussa hyville urheilulaseilleni (jossa 3 eri

Lue lisää »
Scroll to Top