Jengillä lenkille
Joulukuussa ostin potkukelkan, jonka avulla pääsin koirien kanssa lenkille. Alku tietty oli kankeaa, mutta siitä se lähti. Helmikuussa ostin lumikengät kun nietoksia alkoi olla sen
Joulukuussa ostin potkukelkan, jonka avulla pääsin koirien kanssa lenkille. Alku tietty oli kankeaa, mutta siitä se lähti. Helmikuussa ostin lumikengät kun nietoksia alkoi olla sen
[:fi]Tulihan se kesä viimein. Koirat ovat saaneet nauttia päiväisestä uinnista ja lenkitkin on hoidettu illemmalla kun on viilentynyt. Viikottaiset treenit ovat jatkuneet Hanien veljen Nallen
Maanantaina tullessani kotiin, oli ratsastuskypärä ”käsiteltynä” eteisen lattialla. Olin sen jättänyt keittiön pöydälle. Se oli sitten entinen kypärä.Samoin kävi elokuussa hyville urheilulaseilleni (jossa 3 eri