Lahden näyttely

Pojat olivat pitkästä aikaa näyttelyssä ja saivat molemmat EH:n. Tuomarina oli Elena Ruskovaara.

Alfie:

Iso, hyväluustoinen vähän lyhytkaulainen uros. Toivoisin varma-asentoisemmat raajat ja paremmat kulmat. Hyvin miellyttävä, elegantti päänmalli, vaaleat silmät. Kapea ja sidottu taka-askel, yhdensuuntainen edestä. Keskipitkä askellus. Hyvin aktiivinen käytös.

AVO EH

Eddie:

Erinomainen tyyppi. Valitettavasti nyt lihavassa, pehmeässä kunnossa. Hyvä sukupuolileima ja luusto. Tyypillinen kaula. Vähän kapea reisi, vähän pyöreät silmät, elegantti pään malli, tehokas terve ravi. Vähän korkea häntä. Laadukas koira, joka tarvitsee uuden annoskoon ruokailuun.

AVO EH

Tuo Eddien viimeinen arvostelulause pisti naurattamaan oikein kunnolla: hauskasti ilmaistu totuus. Tuota annoskokoa tässä on jo muutama viikko yritetty säätää. Raakaravinnolle siirtyminen on Eddien kohdalla ollut ”vähän” haastavaa.  Se saa jo nykyisellään Alfieta huomattavasti vähemmän ruokaa, mutta se ei vielä näy (Jahti&Vahti annokset olivat melkein samat molemmilla). Alfie saa ihan hyvää annoskokoa kun ei ole lihonnut.

Satunnaisia poimintoja

Leikinloppu

[:fi]Oli villi 70-luku ja vanhempani rakensivat taloa Espooseen. Jotakuinkin samoihin aikoihin vastapäiselle tontille rakennettiin myös. Pikkutyttönä bongasin lapsia siellä ja reippaasti lähestyin tyttöä kysymällä: ”Leikitkö

Lue lisää »

Pentu varattu

Pentu UK:ssa on nyt varattu ja saapuu marraskuussa. Kasvattaja vahvisti heti, että Suomeen saadaan narttupentu ja se menee Turun lähettyville. Lisää kuviakin on tiedossa jossain

Lue lisää »

Hätähousut

Kävin päivällä ”vähän” shoppailemassa (= monessa paikassa kun aina jotain unohtui). Kun tulin kotiin, niin joulukuusi (teko) oli pitkällään lattialla sekä lahjapaketit auki. Että silleen.

Lue lisää »
Scroll to Top