Kotini on nyt sitten myytävänä. Hymyilytti kun Nikin & Ellan kuvat näkyvät myynti-ilmoitus kuvissa.
Kurkatkaapa: http://www.oikotie.fi/cache
Löytyykö? 🙂
Kotini on nyt sitten myytävänä. Hymyilytti kun Nikin & Ellan kuvat näkyvät myynti-ilmoitus kuvissa.
Kurkatkaapa: http://www.oikotie.fi/cache
Löytyykö? 🙂
Eddie & Alfie + Lotta & Elmo toivottavat hovipalvelijansa kanssa kaikille oikein hyvää uutta vuotta 2009!
Ei tullut sitten järkkäriä uitettua leirillä. Ainut kuva leiriltä on iltahämärässä kännyllä napattu. Naapurin Otto oli innosta soikeana kun tulimme kotiin. Se oli täällä pitänyt