Kennelmatka

Sain eilen vihdoin hoidettua lennot Englantiin kennelmatkaa varten.

Tarkoitus on käydä kylässä parissa englantilaisessa flatti-kennelissä.

Reissu on viikonloppuna 4.-6.12.

Eiköhän aikaa ole tuollakin reissulla pari postusta tehdä kuvien kanssa. Innolla odotan ”isoisän” näkemistä. 14,5-vuotias Belsud Brown Guiness, Ellan pentuesisko Bonnie ja Eddien veli Baxter muutamia muita flatteja, joista myöhemmin sitten lisää.

Guiness v. 2004

Guiness v. 2004
Bonnie (Ellan täys-sisko) v. 2007

Bonnie (Ellan täys-sisko) v. 2007

Satunnaisia poimintoja

Eddie 6v

Suurta juhlaa kun ”pikku”-Eddie täyttää 6 vuotta. Kakku valmisteltiin eilen ja tänään otettiin pakastimesta ja kehikosta ulos. Pienen kuvaussession jälkeen Eddieltä odotti suuri nautinto: pala

Lue lisää »

Kuulumisia

Nettiyhteys meni poikki torstaina ja toistaiseksi olen ilman yhteyksiä kotona. Huomenna toivottavasti tulossa parannusta asiaan. Loma loppui ja palasin töihin eilen. Viikon aikana on kaksi

Lue lisää »
Scroll to Top