Kennelmatka

Sain eilen vihdoin hoidettua lennot Englantiin kennelmatkaa varten.

Tarkoitus on käydä kylässä parissa englantilaisessa flatti-kennelissä.

Reissu on viikonloppuna 4.-6.12.

Eiköhän aikaa ole tuollakin reissulla pari postusta tehdä kuvien kanssa. Innolla odotan ”isoisän” näkemistä. 14,5-vuotias Belsud Brown Guiness, Ellan pentuesisko Bonnie ja Eddien veli Baxter muutamia muita flatteja, joista myöhemmin sitten lisää.

Guiness v. 2004

Guiness v. 2004
Bonnie (Ellan täys-sisko) v. 2007

Bonnie (Ellan täys-sisko) v. 2007

Satunnaisia poimintoja

Pimp your dog

Kun mielikuvistusta riittää, niin voi myydä mitä vain. On 10 erilaista hilavitkutint, josta valita. Pitäähän sitä mamman mussukalla olla katu-uskottavat gadgets. Jos ei jaksa koiraansa

Lue lisää »

Exercising again

[:fi]Viimeisestä yskäyksestä alkaa olla kaksi viikkoa (tiistaina) ja eilen teimme ensimmäistä kertaa normaalin lenkin. Tänään uudelleen ja isommalla kokoonpanolla 🙂 Tänään tuli hankittua taas vitamiineja koirille.

Lue lisää »

Pieni katkos

Tämän sivuston palveluntarjoajalla oli ongelmia ja tietoja hävisi. Onneksi Ramin taas jälleen auttoi, joten suuri kiitos siitä: hän sai blogin palautettua. Samaan ei palveluntarjoaja pystynyt.

Lue lisää »
Scroll to Top