Kalenteri

Kalenteri 1 Kalenteri
Flattikalenteria voi taas tilata. Olenkin sitä jo muutamana vuonna tilannut ja kahdesti lähettänyt oman Marylle Englantiin. Mary on sitä ihastellut ja kiitelly kovasti. Crufts 2005 näyttelyssä näin flattitavaraa myynnissä, eikä se todellakaan yllä sille tasolle mitä meillä Suomessa on. Joten eipä ihme, että Mary on ihastellut Anun tekemää kalenteria kun minäkin ”parempaan tottuneena” sitä teen.

Toisaalta on tullut mieleen myös tehdä oma kalenteri. Sellaisen voisi lähettää Marylle. Katselin juuri Ifin sivuja ja siellä mainitaan, että jo n. 1600 x 1200 pikselin kuvilla voi saada erinomaisen tuloksen. Katselin tänään ottamiani kuvia ja ne ovat 1728 x 1152. Periaatteessa riittäisi, mutta usein nuo kuvat ovat vaatineet käsittelyä ja olen niistä rajannut ylimääräistä sivulta pois.
No, eihän tuo vaadi kuin 13 kuvaa ja vielä on aikaa ottaa isompia muutamia kuvia. Vanhoista saa sitten tyytyä siihen mitä on. Pitää kuitenkin yrittää täsmätä kuvia kuukauden perusteella (ettei kesäkuussa tule lumista kuvaa etc).

Myös kuvakirja olisi kiva tehdä Ellan vaiheista ja lähettää Marylle joululahjaksi. Pitää ehkä ostaa se vakautin kameraan kun millään ei pysy käsi vakaana kuvaa ottaessa.

Joka tapauksessa taidan ostaa kuitenkin Anun tekemän kalenterin, koska sen laatuun ainakin voi luottaa.

Satunnaisia poimintoja

Riista

Lisääntyminen sen kuin jatkuu: sulattamani pupu sai sulatuksen aikana variksen. No, tulipahan yksi riista lisää treeneihin. Nyt sitten oli: varis, fasaani ja pupu. Olin Merjan

Lue lisää »

Flattien kuntopiiri

Liittykääpäs kaikki reippaat Nokian GPS-kännyn omistajat flattien kuntopiiriin. Ohjelman voi ladata ilmaiseksi täältä. Jos asetuksista laitat reippailun julkiseksi, niin se ei tule erikseen näkyviin flattien

Lue lisää »

Long time

Eikä kirjoittelua… Hups! Koirat ja kissa voivat hyvin. Kävin juuri ostamassa RC 4800 ruokaa kun tuo Alfie poika on niin hoikka. Pojathan saattavat aamuisin ulkoiluttaa

Lue lisää »
Scroll to Top