Joulun haikeutta

Kävin Nikin kanssa taas Nuuksiossa lenkillä. Tapasimme myös Colliet taas pikaisesti.

Loppumatkasta näin hautakynttilän palamassa parin kiven kohdalla. Minnin hauta oli siinä. Omistajat hautasivat sen sinne, koska Minni rakasti niin noita maastoja. Minnin lähdöstä on jo muutama vuosi aikaa, mutta eihän sitä koiraa helposti unohdeta.
Ohittaessani paikan tuli tippa linssiin sillä Ellan haudalla äitini polttaa hautakynttilää. Huomenna menen sinne joulun viettoon ja minulla on lasinen kynttilä Ellan ja Miran haudalle. Surullista.

Sain tänään kuulla lisää surullisia uutisia. Flattikasvattajalta oli susi vienyt 4 kk:n ikäisen bassetin. Aivan hirveää!

Toivottavasti vuosi 2007 olisi onnellisempi kuin 2006.

Satunnaisia poimintoja

Sekalaista

Onko kellään kokemusta matoääkkeestä nimeltä Nemavet? Ilmeisesti kilon purkki maksaa jotain reilut 50 euroa? Ajattelin, että jos tuo purkki kestää kauan ja on hyvä, niin

Lue lisää »

Kauluri

Tein aamulla töitä kotona, mutta siten oli tarvetta mennä fyysisesti paikalle, joten pojat jäivät kotiin. Alfie oli portin takana makkarissa kauluri kaulassa. Vähän apeana jäi.

Lue lisää »

Kyltti

Meitä on ollut kolme erillistä itsenäistä rakennusta omilla tonteillaan samassa osoitteessa. Tämä on aiheuttanut ”lieviä” ongelmia. Lomani aikana sain järjestettyä itselleni oman numeron. Helpompi pyytää

Lue lisää »
Scroll to Top