Jee lunta

Kyllä nyt taas flatin kelpaa.

Eddie 5.11.2009

Eddie 5.11.2009
Alfie 4.11.2007

Alfie 4.11.2007

Satunnaisia poimintoja

Vieraita

Pojat saivat tänään kivoja kavereita kylään. Oli kiva leikkiä tarhassa sillä aikaa kun kaksijalkaiset keskittyivät sisätiloissa pizzaan. Sitten päästiin lammen jäälle temmeltämään. Koko ilta onkin

Lue lisää »

Sitä samaa: uintia

Ei uutta raportoitavaa vieläkään: joka päivä on käyty uimassa. Ihan hyvää treeniä kummallekin koiralle. Jopa Ella 1v nukkuu uintireissun jälkeen. Tosin ollaan kerralla väh. tunti,

Lue lisää »

Vanha flatti

Annan & Raminin linkkilistalta päädyin Samin valokuva-albumiin ja sieltä Samin blogiin. Sami on reilu 19-vuotias flatti! Maaliskuussa 2009 olisi 20-vuotispäivät. Käykääpä tutustumassa Sam’iin.

Lue lisää »
Scroll to Top