It’s raining girls

Pojilla on ollut hyvä viikko: tiistaina lenkillä kolmen tytön kanssa ja tänään taas lenkkiseuraksi saatiin tyttö.

Pojat kutsuivat kotinurkilta mukaan Fasun (Salasana Fazerina), joka tuli elämänsä ensimmäistä kertaa Myllikselle. Jotenkin oli niin suloista katsoa kuinka Fasu nautti tuosta metsästä, se suorastaan säteili. Taisi tyttö päästä ensimmäistä kertaa kunnon metsään ja kun vielä pääsi polskimaan lätäköihin ja järveenkin.

Kova meno oli kaikilla päällä. Josko saisi nyt rauhaisan tv-illan. Harmi, etten ole kameraa kuljettanut mukana.

Satunnaisia poimintoja

Aikaa vierähtänyt

On jäänyt blogi vähän vähemmälle huomiolle viime aikoina. Moni suosittu bloggaaja on lopetellut blogejaan ja huomaan myös monien muiden hiljentäneen tahtiaan. Syyksi on tarjottu FaceBookkia,

Lue lisää »

Vali-vali-vali

Taas päästään vanhaan tuttuun aiheeseen: koirakoppi tai leikkimökki. Siis tsiisus miten kallista Suomessa.  Etsin aluksi leikkimökkejä Suomesta ja sitten kun hintaa täällä piisasi, niin aloin

Lue lisää »
Pennut 5. viikkoa - Sileäkarvainen noutaja
pentu

Pennut 5 viikkoa

Pennut ovat nyt 5 viikkoa ”vanhoja”. 5. viikolla oli aika luopua pentulaatikosta ja siirtyä koirahäkkiin. Saavat siitä tulla ulos kun mieli tekee ja kun uni

Lue lisää »
Scroll to Top