Imuri

Tuossa pari taisin hetki sitten vinkua imuroinnista ja nyt minulla on uusi tuliterä imuri!

Ostin 50 euron imurin Lidlistä. Näin aluksi vaikutta ihan toimivalle vehkeelle ja ollut positiivinen yllätys.

Imuri 1 Imuri

Hyvänä puolena vielä, että siitä löytyy kantokahvakin.

Matot ja lattia puhdistuivat hyvin eikä tarvinut olla”kyykyssä” kuten tuossa toisessa imurissa; putkea riittää.

Eipähän pitäisi jäädä imurointi enää siitä kiinni, että onko muistanut ostaa pussukoita. Nyt niitä ei tarvi. Imutehoa riittää ja katsotaan jatkossa kuinka se jaksaa syödä flatin karvoja. Mielen imurilla oli siinä aikoinaan haasteita, Kärcheristä puhumattakaan (se ei alkuunkaan kestänyt flatinkarvoja).

Satunnaisia poimintoja

Rokotus

Eddie kävi tänään toisessa rokotuksessa. Tarkoitus oli aluksi antaa Eddielle toiset rokotteet samaan aikaan kuin Alfi saa ensimmäiset (eli 1-2 vk:n kuluttua), mutta kun Eddie

Lue lisää »
Leevi kissa
kissa

Kissatappelu

[:fi]Leevin aluksi harmittomaksi näyttävä nirhauma, olikin tulehtunut.[:en]Leevi had a little wound in his head and it did not heal by itself.[:]

Lue lisää »

Taipparit

Olin ilmoittanut Ellan taippareihin, mutta ei päästy. Oltais oltu varakoirana. Ihan hyvä, koska en sitten saanut Ellaa ottamaan pupua. Sain naapurilta pienemmän pupun, mutta sekään

Lue lisää »
Scroll to Top