Ilmat

Ilmat 1 IlmatOnpa ollut ilmoja kerrakseen. Ollaan tehty Nikille sopivia lenkkejä. Ei oikein motivoi tuolla pellolla pahemmin loskan seassa liikaa lenkkeillä. Ella hoitaa itsekseen lenkkeilyä. Viimeksikin se meni aivan mielettömän kauas, en enää nähnyt sitä. Tapasi siellä toisen koiran, koska kun ikävä yllätti, niin kaksin sieltä tultiin takaisin. Tosin se toinen jo luovutti aikaisemmin ja Ella tuli aivan täysillä koko pitkän pelto-osuuden. Pöyrälenkit voisi olla Ellan juttuja.

Kuvassa Niki.

Satunnaisia poimintoja

Siipiä

Eddien hoitotäti Tiiu juuri soitteli. Hän oli enonsa luona ja eno oli käynyt metsällä. Tiiu kyseli, että olisiko siiville käyttöä. Ja onhan niille. Pojat saavat

Lue lisää »

Järkyttävää

Olen Ellan hoidon suhteen ollut yhteydessä pieneläinklinikalle dekaaniin ja myöhemmin johtajaan. Tänään eläinlääkäri lähetti minulle sähköpostia. Hän kertoi, ”ettei Ellalla alunperin ollut ruokatorven laajentumaa” ja

Lue lisää »

Tuhkat

Sain juuri kuulla, että Ellan tuhkat ovat tulleet. Menen ensi viikolla hakemaan ne Aistista. Tuntuu niin käsittämättömälle, että siinä on mitä Ellasta on enää jäljellä

Lue lisää »
Scroll to Top