Kennelmatka
Sain eilen vihdoin hoidettua lennot Englantiin kennelmatkaa varten. Tarkoitus on käydä kylässä parissa englantilaisessa flatti-kennelissä. Reissu on viikonloppuna 4.-6.12. Eiköhän aikaa ole tuollakin reissulla pari
Sain eilen vihdoin hoidettua lennot Englantiin kennelmatkaa varten. Tarkoitus on käydä kylässä parissa englantilaisessa flatti-kennelissä. Reissu on viikonloppuna 4.-6.12. Eiköhän aikaa ole tuollakin reissulla pari
[:fi]Sain testikäyttöön 4kpl fillarin valoja ja sitä myöten tuli pimeällä käytyä koirien kanssa fillaroimassa metsässä. Kaksi valoa neljästä oli hyviä. Harmi vaan kun testit loppu
Taas on ollut taukoa kirjoittelussa. Päivitykset hoituu niin helposti fb:ssä. Joulukuussa kesällä kuoriutuneet untuvikot osoittautuivat molemmat kukoiksi, joten ne päätyivät autuaammille kiekumismaille. Alkoivat jo osoittaa