Hyvää uutta vuotta 2015

eddie_uv

Satunnaisia poimintoja

Kennelmatka

Sain eilen vihdoin hoidettua lennot Englantiin kennelmatkaa varten. Tarkoitus on käydä kylässä parissa englantilaisessa flatti-kennelissä. Reissu on viikonloppuna 4.-6.12. Eiköhän aikaa ole tuollakin reissulla pari

Lue lisää »

Cycling in December

[:fi]Sain testikäyttöön 4kpl fillarin valoja ja sitä myöten tuli pimeällä käytyä koirien kanssa fillaroimassa metsässä. Kaksi valoa neljästä oli hyviä. Harmi vaan kun testit loppu

Lue lisää »

Vuodenvaihde

Taas on ollut taukoa kirjoittelussa. Päivitykset hoituu niin helposti fb:ssä. Joulukuussa kesällä kuoriutuneet untuvikot osoittautuivat molemmat kukoiksi, joten ne päätyivät autuaammille kiekumismaille. Alkoivat jo osoittaa

Lue lisää »
Scroll to Top