Hyvää uutta vuotta 2015

eddie_uv

Satunnaisia poimintoja

Tuoretta

Aloitin karppauksen reilu vuosi sitten. Se oli hyvä päätös, koska sitä myötä on tullut syötyä terveellisemmin: paljon marjoja, kasviksia ym tuoretta. Lisäksi einekset ovat jääneet

Lue lisää »

Lenkkiä & turkkia

Ellan ensimmäinen pyöräreissu taisi olla sille ihan piece of cake. Normaalistihan olemme Mylliksellä tunnin lenkillä ja tuona aikana Ella juoksee pitkin metsää koko ajan. Kyllä

Lue lisää »

Totuttelua

Pojat totuttelevat elämään vuohien läheisyydessä. Onneksi alkaa olemaan voiton puolella (kai). Pari ensimmäistä päivää meni ihan ylikierroksilla ja pojat (Alfie enimmäkseen) halusivat koko ajan mennä

Lue lisää »
Scroll to Top