Häkävaroitin

Suosittelen digitaalista häkävaroitinta kaikille teille, joilla on takka!

Yhtenä yönä klo 3 häkävaroitin herätti kun olin laittanut pellit kiinni liian aikaisin. Palohälyyttimet olivat ihan hiljaa.

Tänään laitoin peltiä vähän pienemmälle kun oli hiillosta enää jäljellä. Ulkona kun on 15 astetta pakkasta, niin ajattelin, että olisi näin lämpimämpää. Taisi mennä liian pienelle…

Pari minuuttia ja ihan sattumalta katseeni eksyi häkämittariin, jossa oli lukema alkanut nousemaan. Se oli 32 kun silloin yöllä hälyyttäessä oli 70.

Eipä muuta kuin tuulettimet päälle ja ovi&ikkuna hetkeksi auki, niin jonkin ajan kuluttua mittari näytti taas lukua 0.

Tuo digiversio ei ihan halpa ole, mutta jo nyt ollut hintansa veroinen. Ilman diginäyttöä voisi vain ihmetellä onko häkää vai ei (jos laite varoittanut), mutta nyt tietää tilanteen näytön avulla.

Suosittelen tuota mittaria palovaroittimien lisäksi! Ehdottomasti!

Tilasin omani sysksyllä täältä.  Digivaroittimia saa myös mm. täältä.

Pitäkäähän ne koirat turvassa. Kuin myös itsenne.

Satunnaisia poimintoja

Pupu-uutiset

Kuva: Ella pupun jäljellä. Laiton pupun sulamaan takapihan ikkunalaudalle keskiviikkona. Torstai aamuna päästin tytöt pihalle ja menin soffalle hetkeksi vielä lepäämään. Vähän ajan kuluttua Niki

Lue lisää »

Metsälenkki

Pojilla oli taas sen verran virtaa, että tein poikkeuksen. Lähdin pyörällä lenkille. Tarkoitus olisi ensin lonkkakuvata pojat, mutta ei jaksanut sitä hössötystä. Vähän matkaa asvalttitietä

Lue lisää »

Hiirenmetsästyskausi

on ilmeisesti alkunut. Koirillakin. Eilen lenkillä Minnie nappasi metsässä päästäisen. Vuohetkin olivat eilisellä vajaan 5km lenkillä. Tällä kertaa ne eivät metsästäneet 😉

Lue lisää »
Scroll to Top