Flatit voittivat

Kaunis kiitos kaikille flatteja äänestäneille.

Flatit ovat parhaita joulueläimiä!

Voitto on Ellan muistolle, joka niin yllättäen lähti sateenkaarisillalle kesken kilpailun.

Kiitos vielä noutajaväelle, es-läisille sekä cockerspanieleille.


Tässäpä vielä juuri löytämiä hauskoja kommentteja kesken kilpailun >>

Satunnaisia poimintoja

Lohjan näytelmä

Eddie & Minnie osallistuivat näyttelyyn Lohjalla. Alfie jäi vahtimaan kotia. Tuomarina oli James Irvine Englannista. Arvostelut Eddie: AVO-ERI,  AVK4 Minnie:  AVO-ERI,  AVK4 Eddie: 4 year

Lue lisää »

Stetoskooppi

Onpa vaikeaa löytää stetoskooppia (paitsi tietty netistä). Heppaforumilta suosittelivat Instrua, mutta kun kävin kysymässä, niin ovat luopuneet siitä valikoimassaan. Pyysivät käymään apteekissa. Kävin kahdessa ja

Lue lisää »

Kongit

Kuten tuossa aikaisemmassa postauksessa vähän mainitsinkin, niin nyt on kolme (3) kongia tilattu. Päädyin ostamaan ne eBay USA:sta. Edut: halvempi hinta & nopeampi toimitus. Suomessa ilmoittivat

Lue lisää »
Scroll to Top