Flatit voittivat

Kaunis kiitos kaikille flatteja äänestäneille.

Flatit ovat parhaita joulueläimiä!

Voitto on Ellan muistolle, joka niin yllättäen lähti sateenkaarisillalle kesken kilpailun.

Kiitos vielä noutajaväelle, es-läisille sekä cockerspanieleille.


Tässäpä vielä juuri löytämiä hauskoja kommentteja kesken kilpailun >>

Satunnaisia poimintoja

Maanantaitreenit

Minnie on käynyt maanantaisin treeneissä Lohjalla ja ihan kivasti on mennyt. Viime viikolla ei oikein edennyt hakuruudussa pitemmälle, mutta tällä viikolla riistan kanssa kävi pitkälläkin.

Lue lisää »

Kuulumisia

Vähän on vierähtänyt edellisestä postauksesta. Ajattelin rauhassa miettiä asioita. Nikin poistumisen jälkeen olen ollut aivan mielettömän väsynyt. Päiväunet maistuvat hyvin ja normaalia pitemmät yöunet päiväunien

Lue lisää »
Scroll to Top