Fasaani

Fasaani 1 Fasaani
Fasaani 2 FasaaniFasaani 3 Fasaani
Hain maanantai-iltana tytöille fasaaneja. Niki ei taaskaan tuottanut pettymystä: tipu suuhun ja heti, oli se sitten jäässä tai ei. No, sehän on tietty vähintä mitä voi tehdä osoittaakseen kiitollisuutta kalliista osteopaatin (60,-/½h) hoidosta mitä hän taas viime torstaina sai 😉

Satunnaisia poimintoja

Heidi

On laulu, että ”jokainen ihminen on laulun arvoinen”. Nykyisin sen voinee muuttaa ”jokainen ihminen on postauksen arvoinen”. Sain eilen suruviestin, että kaverini Heidi on poissa.

Lue lisää »

Jep jep

Kesä se vaan jatkuu samoissa merkeissä. Ei ihan putkeen mene. Alfie lähti kaverini luo hoitoon tiistaina. Tänne jäi siis Eddie & Minnie ja niiden kanssa

Lue lisää »

Paras joulueläin

Ella ja Niki osallistuivat humoristisen hevosaiheisen Pökäleplokin kilpailuun ”Paras Joulueläin”. Kilpailunumero on 19. http://pokaleploki.blogspot.com/2006/12/jouluelinkilpailun-yleisnestys-alkaa.html Seuraa linkkiä äänestyspaikalle ja klikkaa linkkiä numerolla 19: Niki ja Ella.

Lue lisää »
Scroll to Top