Heidi
On laulu, että ”jokainen ihminen on laulun arvoinen”. Nykyisin sen voinee muuttaa ”jokainen ihminen on postauksen arvoinen”. Sain eilen suruviestin, että kaverini Heidi on poissa.
On laulu, että ”jokainen ihminen on laulun arvoinen”. Nykyisin sen voinee muuttaa ”jokainen ihminen on postauksen arvoinen”. Sain eilen suruviestin, että kaverini Heidi on poissa.
Kesä se vaan jatkuu samoissa merkeissä. Ei ihan putkeen mene. Alfie lähti kaverini luo hoitoon tiistaina. Tänne jäi siis Eddie & Minnie ja niiden kanssa
Ella ja Niki osallistuivat humoristisen hevosaiheisen Pökäleplokin kilpailuun ”Paras Joulueläin”. Kilpailunumero on 19. http://pokaleploki.blogspot.com/2006/12/jouluelinkilpailun-yleisnestys-alkaa.html Seuraa linkkiä äänestyspaikalle ja klikkaa linkkiä numerolla 19: Niki ja Ella.