Ei uutta

Blogi on ollut vähän tauolla kun ei ole kerrottavaa.

Kun polvi oli vähän kuntoutunut, pääsin autolla lenkittämään koirat lähimetsien hiekkateillä. Sitten päätti auto pistää hanttiin ja nyt eilen & tänään ei koirat ole päässeet lenkille. Auto menee uudelleen huolto/korjaukseen huomenna. Oli maanantainakin, mutta sitten jätti meidät pimenevään metsään. Onneksi yksi kaveri pääsi hinaamat meidät sitten pilkkopimeästä metsästä pois.

Mitään kokeita tai näyttelyitä ei ole voinut kuin ajatella. Tällä polvella ei metsään mennä eikä näyttelyssä juosta. Enää en ole nuori, joten toipuminen kestää + eipä ole ennen näin paskaksi jalka mennytkään.

Palataan taas asiaan kun on jotain kerrottavaa 🙂

Pari videota koirien juoksuttamisesta metsässä (mitenköhän niille sitten pärjään kun pääsee kävelemään kunnolla….?):

Paria hassua kertaa lukuunottamatta, koirat menee kahdessa erässä. Välillä joku/jotkut lepäävät kun toinen/toiset juoksevat ja päinvastoin.

Satunnaisia poimintoja

Keskiviikkona

Kävin poikien kanssa lenkillä ja metsän alkuosassa heitin pari damia, jotka saivat jäädä odottamaan paluuta. Eddiehän ne sitten muisti molemmat kun tulimme takaisin ja toi

Lue lisää »

Siat pellolla

Täällä sitä edelleenkin kärvistellään klenkkana. Onneksi auto on toiminut. Sehän jätti yhtenä päivänä pimeään metsään ja kaverin piti tulla hinaamaan pois. Parempi toimiakkin kun korjaus

Lue lisää »
Scroll to Top