Eddie 3 vuotta

Lauantaina Eddie täytti 3-vuotta. Paljon onnea.

Eddie

Eddie
Kuva otettu jo 3.3.10

Satunnaisia poimintoja

Leirielämää

Suuntaamme kohta auton nokan kohti Someroa ja Flattileiriä. Olemme taas huomenna takaisin kuvien ja kokemusten kera. Vanhempani tulevat tänne viettämään siksi aikaa maalaiselämää + rapsuttamaan

Lue lisää »

Kuulumiset

eBaystä tilaamani selkäkippi on saapunut ja se on koottu. Hyvin toimii ja flatitkin ovat tyytyväisiä: naama on hyvin saatavilla kun siinä roikkuu pää alaspäin…

Lue lisää »
Haukunesto - toimiiko
kannykuva

Haukunesto: toimiiko vai ei?

Haluatko estää koirasi turhaa haukuntaa? Etkö ehdi reagoimaan joka kerta? Mikä siis avuksi? Toimisiko haukuestolaite? Uusi käyttökokemus haukunestolaitteesta. Toinen, joka ollut käytössä. Ensimmäinen oli vuodelta

Lue lisää »
Scroll to Top