Imuri

Tuossa pari taisin hetki sitten vinkua imuroinnista ja nyt minulla on uusi tuliterä imuri!

Ostin 50 euron imurin Lidlistä. Näin aluksi vaikutta ihan toimivalle vehkeelle ja ollut positiivinen yllätys.

Imuri 1 Imuri

Hyvänä puolena vielä, että siitä löytyy kantokahvakin.

Matot ja lattia puhdistuivat hyvin eikä tarvinut olla”kyykyssä” kuten tuossa toisessa imurissa; putkea riittää.

Eipähän pitäisi jäädä imurointi enää siitä kiinni, että onko muistanut ostaa pussukoita. Nyt niitä ei tarvi. Imutehoa riittää ja katsotaan jatkossa kuinka se jaksaa syödä flatin karvoja. Mielen imurilla oli siinä aikoinaan haasteita, Kärcheristä puhumattakaan (se ei alkuunkaan kestänyt flatinkarvoja).

Satunnaisia poimintoja

Imuri

Pitää ehkä jossain vaiheessa laittaa noutajien keskustelupastalle kysely toimivasta imurista. Ekan flatin aikoihin sain ensimmäiseen kotiin (omaan) vanhemmiltani vanhan imurin, joka toimi ihan hyvin. Ikä

Lue lisää »
juoksu

July moments

[:fi]Heinäkuussa on luovuttu ja saatu uutta tilalle. Koirat viettävät koiranpäiviä metsässä kirmaillen ja lammella polskien. Mitä nyt vähän on uikutettu ja kiljuttu naisten perään.[:]

Lue lisää »

Punkki

Kevään ensimmäinen punkki on sitten löydetty ja irrotettu. Alfien silmäkulman lähellä oli pieni ”rähmä”, jonka yritin pyyhkäistä, mutta eipäs onnistunutkaan. Sitten pinseteillä irrotin sen. Nyt

Lue lisää »
Scroll to Top