Eddie 8v

Taas suuren juhlan tuntua kun Eddie pääsi miehen ikään.

Aamu alkoi luonnollisesti ”Hyvää syntymäpäivää” laululla juhlakalulle.

Illemmalla oli metsälenkin vuoro ja mentiin vähän uutta reittiäkin, ihan vaan synttäreiden kunniaksi. Lenkin jälkeen Eddie pääsi näyttämään tyttärelleen vesinoutoa. Siinä tytärkin innostui sen verran, että pulahti veteen. Se olikin Hanien ensimmäinen uintikerta.

Uinnin jälkeen oli vuodossa herkkukakku: lohta, lammasta ja possun/naudan jauhelihaa kuorrutettuna turkkilaisella jugurtilla. Kahdeksikon muodosti nappulat.

Kyllä oli hyvää!

Eddie & kakku

Satunnaisia poimintoja

Näppyn tapainen

Huomasin Alfiella tänään pikkuisen patin tai näpyn kuonossa. Täytyy seurata sitä, josko olisi vain johonkin kolhaissut vai onko joku patti, joka alkaa kasvamaan. Toivottavasti häviäisi

Lue lisää »

Kangashäkki v2

Tutkin noita kangashäkkejä ja edellisessä postauksessa olin juuri löytänyt i-sarjan. Kun vähän syvennyin enemmän, niin ilmeisesti hivenen kallimmassa n-sarjassa on puolensa (aluksi en nähnyt näissä

Lue lisää »

Niki on nero

Nyt se on sitten ”virallista”: Niki on nero. Niki sai KÄY pisteitä 58/61 (KÄY=koiran älykkyys testi). Hyvä Niki! Tulos

Lue lisää »
Scroll to Top