Mainos

Mainos 1 Mainos
Ei saisi mainostaa, mutta Lidl’issä on maanantaista 22.1 alkaen jotain lemmikkitarvikkeita tarjouksessa.

Joskus aikoinaan on tullut ostettua sieltä koirille alustat sekä aivan ihana ioniharja (toimii patterilla). Ella tosin sitä hieman uudelleenmuotoili, mutta vielä juuri ja juuri pelittää. Ehkei enää patterin vaihdon jälkeen. Nyt tuollaista harjaa tosin ei ole siellä tarjolla. Harmi.Tuo ioniharjan linkki vie Amazonin sivulle, jossa vähän samanlainen tarjolla.

Olisi kiva tietää millainen tuo kuljetuslaatikko todellisuudessa on. Viime syyskyssa kun tuli ostettua Paten koiratarvikkeesta kangashäkki, joka kyllä on todella hyvä. No, kohta olisi vettäpitävän lentolaukun hankinta edessä. Olisihan minulla tuo kissankuljetuslaatikko, johon pentu sopisi lentokoneessa, mutta kankainen varmaan kaikin puolin molemmille parempi vaihtoehto.

Satunnaisia poimintoja

Flatin pusuttelu

Koiran pusuttelu on nyt sitten ”vaarallista”. Asiasta kertoo Iltasanomat. Flatteja vuodesta 1988 ”suukotelleena” olen kuitenkin vielä hengissä. Flatti kun on rotuna kova pusuttelemaan. Pussailusta voi

Lue lisää »

Triljoona karvaa

Nyt riitti! Karvaa on niin paljon ympäri kämppää + styroksin palasia (pojat ”vähän” eilen päivällä leikkivät), että tästä ei enää tule mitään ilman kunnon imuria.

Lue lisää »

Aitatolpat

Olisiko kellään tarjota? Nämä aitatolpat tulisivat tontin ympärille tulevaan aitaan. Koiratarhauksen yli 2m korkeat aidat ovat jo hankittu, mutta tontin ympärille tarvittavat lyhyemmät vielä puuttuvat.

Lue lisää »
Scroll to Top