Terveiset Englannista

Skandi nappaimet eivat sitten toimi 🙂

Tulin perjantai-iltana Englantiin ja Heidi oli vastassa. Suuntasimme pubiin, missa Heidin mies oli toissa ja koira ”security” hommissa….. No, oli pubissa, mutta nukkui tiskin vieressa.

Launtai aamuna lahdimme aikasin Tonyn luo Belsud kenneliin. Guiness on mielestani paremmassa kunnossa nyt kuin 1,5 vuotta sitten kun sen viimeksi nain. Se lahentelee nyt 15-vuotta.

Ace ei paassytkaan paikalle, mutta Glenys tuli 3 flattinsa kanssa. Kaksi niista on omia kasvatteja. Myos  Eddien veli Baxter tuli paikalle.

Iltapaivalla suuntasimme reilun tunnin matkan paahan katsomaan pentuja ja sitten takaisin Tony luo tulimme nyt illalla ja vasy alkaa jo painamaan.

Pentuja

Pentuja

Koko paiva ollut ohjelmaa taynna.

Satunnaisia poimintoja

Hämähäkit hyökkäsivät

Miten voi metsälenkillä tulla hiuksiin niin monta hämähäkkiä? Eilen kävin tunnin lenkillä ja matkan loppupuolella alkoi päässä tuntua ”erikoiselle”. Ihan kuin päänahassa veri kiertäisi ”oudosti”.

Lue lisää »

Myllis

Oltiin taas tiistainakin Mylliksellä lenkillä. Säästyypähän pahimmilta kurilta. Lumi oli todella paljon taas sulanut ja nyt lenkkeily oli helpompaa. Niki tuli edelleenkin ihan tohkeissaan mukana

Lue lisää »
terveys

Cough

[:fi]Elämää kahden vanhan herran kanssa. Jokaisesta yhteisestä päivästä kiitollinen. Juurihan nuo olivat nuoria poikia ja nyt jo lähentelevät 11v. Aika menee vauhdilla.[:en]Living with two elder

Lue lisää »
Scroll to Top