Jee lunta

Kyllä nyt taas flatin kelpaa.

Eddie 5.11.2009

Eddie 5.11.2009
Alfie 4.11.2007

Alfie 4.11.2007

Satunnaisia poimintoja

Alfie 8v

Alpsukkakin juhli 8-vuotispäiviään toukokuussa. Tarkemmin 19.5. Vielä odotetaan miehistymistä. Täysi kakara vielä. Sama mieli ja meno kuin tuolla nuorimmaisella. Alfie 8v

Lue lisää »

Salva

Satuin netistä bongaamaan Abilar pihkasalvan ja kävin tänään aamulla työmatkalla sitä ostamassa (meillä tuolla maalla sitä ei saa, ei edes Klaukkalan apteekista). Alfiella nuo korvat

Lue lisää »

Imuri

Koiranomistajan ei kaannata ostaa halpaa imuria. Sain pari vuotta sitten vanhemmiltani halvan imurin, joka kyllä toimii kunnes vähän väliä on tukossa. Ostin hiljattain Lidlistä pussittoman

Lue lisää »
Scroll to Top